øv øv øv

Du læser en tråd i debat > vægttab

øv øv øv
Nedtur. Jeg vejer her mandag morgen 68.2 og har dermed kun tabt 300 g på en uge på trods af at jeg ikke får mit elskede patsa og brød, men istedet en masse mere grønt og frugt. Jeg fortsætter dog ufortrødent og hvis nogen har gode ideer eller lidt pepetalk til mig vil jeg blive glad. Hilsen Gitte
18 år19. juni 2006 kl. 06:47
re: øv øv øv
Hej Gitte

Ja 300 gram er ikke meget, men tænk på at du trods alt har tabt dem og ikke taget denm på - nogle gange går det ikke så hurtig og der er jo her man skal være tålmodig og "kæmpe" vidre og så kommer resultaterne også. Har selv prøvet det mange gang og man er bare lige ved at opgive, for man syntes bare at man gør det rigtige men du må endelig ikke give op...................

Hilsen Smiley
18 år19. juni 2006 kl. 08:01
re: re: øv øv øv
Hej Gitte

Op med humøret, som Smiley siger, så er de tabt og ikke taget på. Vægttab kommer i perioder. Selv tabte jeg i sidste uge kun 100 gram.

Så det skal nok komme. Du skal bare klø på.

HUSK!! Det tager dobbelt så lang tid at tabe det, som det tager at tage det på.

kh Pia
18 år19. juni 2006 kl. 09:16
Hej Gitte,

Sørg også for at få en masse proteiner: kylling, fisk, oksekød og magert svinekød. Det mætter mere end frugt og grønt, nu hvor du har droppet brød og pasta.

Ellers godt gået!

Hilsen Maddie
18 år19. juni 2006 kl. 14:13
re: re: øv øv øv
Det kan godt være 300 g ikke er ret meget, men så har du måske tabt noget mere næste mandag, og det er jo tabt og ikke taget på-
18 år19. juni 2006 kl. 23:47
ja, jeg kan godt holde med de andre, da jeg selv mærker på min krop, at det ikke går så stærkt mere, men så længe er det er en vægttab, så er det jo dejlig..

knuz fra
Anne Mette
18 år26. juni 2006 kl. 13:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });