#2 af Pia66 (slettet)
weekender
Du læser en tråd i debat > vægttabPia66 (slettet)
re: weekender
Hej Gitte
Det kender jeg godt, og jeg vil sige det sådan, at jeg prøver at tilrettelægge min kost, så jeg kan spise lidt med i weekenden.
Til gengæld har min familie så også lært, at vi godt kan klare os med 1 rundstykke hver og så laver vi tilgengæld et stort frugtfad i alverdens farver og det er de blevet meget glade for, så nu klares morgenmaden uden de største syndere som tidligere var wienerbrød.
Knus PIa
p.s vi ses til mandagsvejning i morgen. Jeg melder tilbage ved 10-tiden.
Det kender jeg godt, og jeg vil sige det sådan, at jeg prøver at tilrettelægge min kost, så jeg kan spise lidt med i weekenden.
Til gengæld har min familie så også lært, at vi godt kan klare os med 1 rundstykke hver og så laver vi tilgengæld et stort frugtfad i alverdens farver og det er de blevet meget glade for, så nu klares morgenmaden uden de største syndere som tidligere var wienerbrød.
Knus PIa
p.s vi ses til mandagsvejning i morgen. Jeg melder tilbage ved 10-tiden.
18 år18. juni 2006 kl. 13:09
Familien hygger med rundstykker og ost mm. og jeg spiser et halvt samt en masse frugt, det går fint til hverdag........godt det snart er mandag igen, men det er lidt ligesom at starte helt forfra mandag morgen. Hilsen Gitte