når delemål ??

Du læser en tråd i debat > vægttab

når delemål ??
Hejsa alle sammen og god sommer *S*

Weee det ser sørme ud til, at jeg muligvis nåer mit delemål, selv om motivationen ikke er alt for stor lige for tiden :O)

Havde ellers regnet med, at dette var et alt for stort spring, men har pt tabt mig 14,8 kg og mit mål er 16,5 kg...

nøøøj hvor føles dette bare skønt *S*

mange knus herfra..
18 år16. juni 2006 kl. 10:20
re: når delemål ??
Hey

Det er sgu da flot. 14,8 kilo. Hvor længe har du været om det? Og ja, delmålet er bare sååååå tæt på. Det må da kunne hjælpe på motivationen :-)

Bare kom i gang. Du skal nok nå det snart

Knuser

Anna
18 år16. juni 2006 kl. 19:08
re: re: når delemål ??
thi hi... ja det er alt for tæt på og nu er der sket så meget med min krop, at jeg godt kan finde på at synde *G*

Jeg startede på den 24 april...

ja, må heller komme igang igen *G*

tak for hilsen..
18 år16. juni 2006 kl. 19:27
re: re: re: når delemål ??
har du tabt 14,8 kg.siden 14 april. eller har jeg misforstået noget????
beta
18 år17. juni 2006 kl. 00:23
re: re: re: re: når delemål ??
ups eller så var det de 24/3, kan ikke helt huske det *G*

men ja, det er gået alt for stærkt, har også tråd her inde om det, da jeg taber mig omkring 1,8 - 1,9 kg om ugen nu, men i starten var det meget mere....

har tabt 36 cm ialt rundt om mave, talje og hofte...

men kan godt forstå at du undre dig, det gøre jeg egentlig også, men kan ikke gøre noget ved det *S*
18 år17. juni 2006 kl. 00:34
re: re: re: re: re: når delemål ??
Hvis man har mange kilo der skal af, kan det sagtens gå så hurtigt i begyndelsen. Du skal bare nyde dit vægttab og ikke spekulere yderligere over det. Jeg har læst en tidligere tråd, hvor du fortæller hvad du spiser osv., og det ser fint ud det hele.

Og lad nu være med at hvile på laurbærrene, fordi du er nået så langt. Tro mig, det er farligt. Man luller sig selv i søvn, og pludselig har man taget på igen.

Så fortsæt bare som du gør nu, så når du delmål og mere til.

Held og lykke

Knuser

Anna
18 år17. juni 2006 kl. 08:56
når delemål ??
Hej Hermeshouse!

Det er bare super flot at du er så tæt på dit delmål. Jeg kan se du er ret høj, hvor langt ned regner du med at du vil?

Bare klø på, og vær ikke forbavset, når vægttabet lige så stille taber hastigheden..*ss* Med den fart, sker det nok lige pludselig..Men de kg der nu engang er røget ER jo altså væk, ikke sandt...

Knus fra Mulde
18 år17. juni 2006 kl. 15:19
okay, tror bare at jeg vil nyde det så, syntes bare stadig, at det går for let... :O)

Ja, jeg er 174 cm ca og regner med at tabe mig 15 kg mere, så kommer jeg til at veje ca 70 -73 kg..

Takker for de søde hilsner *S*
18 år17. juni 2006 kl. 15:40
Hejsa

Hold da op det er godt nok et flot vægtab og jeg kan læse at du ikke har været sæelig længe om at tage alle de kg - det er bare så super flot.

Hilsen Smiley
18 år19. juni 2006 kl. 07:56
re: re: når delemål ??
jamen 1000 tak for alle de søde ord, pt mangler jeg 800 gram for at nå mit delemål..

i er bare superskønne til at sparke en igang igen...
18 år21. juni 2006 kl. 17:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });