Ny på denne side

Du læser en tråd i debat > vægttab

Ny på denne side
Jeg er ny på denne side, men har tidligere været med på siden mad og sundhed indtil den blev solgt og ændrede form.

Jeg var specielt meget glad for at give og modtage gode råd i det glimrende forum.

Jeg mangler at smide ca. 5-7 kilo. Jeg var med WW kommet fra 72 kilo til 62, men er nu desværre nået op på 67,9 efter at jeg i en lang periode har ladet mig selv leve et alt for stresset og overspisende liv.

Det er slut nu. Jeg har taget konsekvensen og skiftet mit skifteholdsarbejde ud med et deltidsjob uden skiftende arbejdstider.

Så nu har jeg langt mere overskud. Og derfor vil jeg meget gerne af med den ekstra byrde som mit tidligere overstressede liv gav mig(7 kilo).

Håber at jeg kan finde støtte her hos Jer.

Jeg har tidligere haft stor glæde af at lave mandagsvejning sammen med andre i forum, så det håber jeg, at nogen af Jer vil deltage i.

Mange knus fra Pia
18 år15. juni 2006 kl. 17:37
re: Ny på denne side
Hej Pia.

Velkommen til. Jeg har også været med hos Madogsundhed, men synes deres forumsider er blevet temmelig dårlige efter salget.

Du vil se, at mange af dem, der var med hos Madogsundhed også er her :-)

Forummet her fungerer ligesådan. Vi trøster, roser, sparker, kommer med gode råd osv.

Jeg ved, at mange her har torsdagsvejning. Jeg har selv mandagsvejning og er med i et andet forum, hvor alle vejer sig mandag, men jeg melder bare min mandagsvejning ind her. Så, som du kan se, det er helt op til dig selv.

Endnu engang velkommen til. Og tag dig ikke af, at der er lidt stille lige i øjeblikket, det skyldes nok sommeren. Der har været rimelig gang i snakken på det sidste ellers.

Anna
18 år15. juni 2006 kl. 20:03
re: re: Ny på denne side
Hej Anna

Ja, jeg har jo nok genkendt nogen af de gamle fra mad og sundhed. Men som du selv siger det er alt for uoverskueligt nu.

Har endnu ikke helt fundet ud af dette site, men det kommer nok.!!

Kh Pia
18 år15. juni 2006 kl. 20:34
Velkommen re: Ny på denne side
Hej
Velkommen på siden, jeg har brugt siden i godt 3 mdr. og den har hjulpet mig igang med at tabe mig ,og jeg har fundet ud af hvad jeg må spise og ikke spise, i starten vejede jeg alt hvad jeg spiste men gør det ikke mere, jeg får stadig samme slags mad og det går stadig fint med vægttabet .
Jeg vejer mig også om mandagen, så jeg skal nok holde øje med dig , og støtte dig.
Mvh beta
18 år15. juni 2006 kl. 21:37
re: Ny på denne side
Hej Pia!

Også velkommen fra mig. Jeg er som dig, gammel Mad og Sundhed-bruger, men synes det var noget frygteligt rod efter at sitet blev solgt.

Håber du bliver glad for at være med herinde, -det er i hvert fald et godt og motiverende forum, ingen tvivl om det..

Held og lykke med de sidste 7 kg.

Knus fra Muldebeerg
18 år17. juni 2006 kl. 12:32
Ny på denne side
Hej jeg er også ny herinde, jeg skal tabe 10-11 kg, min vægt suser op og ned 2 kg af og næste dag er de på igen.

Jeg synes, mandagsvejning er en god ide, lidt ligesom vægtvogterne.
Jeg er med men skriver i så jeres vægttab ind ?? eller what??
Hilsen Clara
18 år18. juni 2006 kl. 21:21
re: re: Ny på denne side
Hej Pia

Også et velkommen her fra mig, jeg har også været med hos mad og sundhed men syntes som de fleste også at det er blevet dårligt efter salget - så jeg går slet ikke ind på deres side mere.

Håber at du bliver glad for at være med herinden og ja her er lidt stille for tiden, men jeg tror at de fleste nyder det gode vejr.

Mange hilsner Smiley
18 år19. juni 2006 kl. 07:50
re: re: re: Ny på denne side
Hej alle

Tak for den fine velkomst. Kan jo genkende et par af navnene fra Mad og sundhed, hyggeligt!!

Til Clara, jeg skriver min vægt ind som et indlæg, der hedder mandagsvægt, så kan man evt., melde tilbage der.
Ellers kan vi aftale at den der først kommer på PC mandag laver et indlæg med den titel..

Kh PIa
18 år19. juni 2006 kl. 09:20
re: re: re: re: Ny på denne side
Jeg vi også lige sige velkommen til. Jeg plejer at være herinde hver dag og kigge fordi jeg har skrevet op hvad jeg spiser, men har ikke lige været her så meget på det sidste.
18 år19. juni 2006 kl. 23:32
re: re: re: re: Ny på denne side
Jeg vi også lige sige velkommen til. Jeg plejer at være herinde hver dag og kigge fordi jeg har skrevet op hvad jeg spiser, men har ikke lige været her så meget på det sidste.
18 år19. juni 2006 kl. 23:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });