Hej Pia.
Velkommen til. Jeg har også været med hos Madogsundhed, men synes deres forumsider er blevet temmelig dårlige efter salget.
Du vil se, at mange af dem, der var med hos Madogsundhed også er her :-)
Forummet her fungerer ligesådan. Vi trøster, roser, sparker, kommer med gode råd osv.
Jeg ved, at mange her har torsdagsvejning. Jeg har selv mandagsvejning og er med i et andet forum, hvor alle vejer sig mandag, men jeg melder bare min mandagsvejning ind her. Så, som du kan se, det er helt op til dig selv.
Endnu engang velkommen til. Og tag dig ikke af, at der er lidt stille lige i øjeblikket, det skyldes nok sommeren. Der har været rimelig gang i snakken på det sidste ellers.
Anna
#2 af annap (slettet)
Jeg var specielt meget glad for at give og modtage gode råd i det glimrende forum.
Jeg mangler at smide ca. 5-7 kilo. Jeg var med WW kommet fra 72 kilo til 62, men er nu desværre nået op på 67,9 efter at jeg i en lang periode har ladet mig selv leve et alt for stresset og overspisende liv.
Det er slut nu. Jeg har taget konsekvensen og skiftet mit skifteholdsarbejde ud med et deltidsjob uden skiftende arbejdstider.
Så nu har jeg langt mere overskud. Og derfor vil jeg meget gerne af med den ekstra byrde som mit tidligere overstressede liv gav mig(7 kilo).
Håber at jeg kan finde støtte her hos Jer.
Jeg har tidligere haft stor glæde af at lave mandagsvejning sammen med andre i forum, så det håber jeg, at nogen af Jer vil deltage i.
Mange knus fra Pia