Faktisk er overarmene det sted de fleste kvinder taber sig først - jeg har tabt 17- 18 kg og er gået fra en overarm med en omkreds på 47 cm til en overarm på 27 cm så det er 20 cm forskel har dog tabt over 20 cm i taljen og om hoften også ;-) men bare rolig tændstik arme får du ikke lige med det samme, men det er en god ide at styrketræne for at tone kroppen :-)
varme hilsner
Tanja (med tråden minus 10 kg til den 1/1 2011) i forummet 10+
#2 af Tanjaknoth (slettet)
Idag målte jeg mig så igen. Jeg har tabt 1,5 kg siden den 30-11. Hvilket er ganske fint. Jeg regnede egentligt ikke med at der ville være nogen forskel. men det var der nu alligevel.Jeg vejer nu 65,5 og skal ned på 62 så jeg igen kan bruge mine lækre tætsiddene kjoler der hænger inde i skabet.. ;)
Jeg undrer mig bare over at jeg har tabt mig på overarmen??? Det er da et underligt sted at starte syntes jeg? Og da heller ikke der jeg har lyst til at tabe mig. Så meget overarm har jeg da heller ikke at det er noget at prale med?
Til gængæld er jeg blevet større på læggen, men det er også forståeligt nok da jeg har cyklet lidt på sidste.
Hofterne har fået 2 cm mindre i omkreds.. :D Dejligt..
Er det meget almindeligt at man sådan starter med at smide fedt på overarmen? eller skal jeg til at styrketræne lidt så de ikke bliver yderlige mindre? Vil jo heller ikke ende ud med at have sådan nogle tændstik arme.
Jeg vil være en robust hestepige med en drønlækker krop.. ;) (Igen, Har jeg ellers altid været.. )