#2 af Tanjaknoth (slettet)
Hvad sker der lige for målebåndet??
Du læser en tråd i debat > vægttabTanjaknoth (slettet)
re: Hvad sker der lige for målebåndet??
Faktisk er overarmene det sted de fleste kvinder taber sig først - jeg har tabt 17- 18 kg og er gået fra en overarm med en omkreds på 47 cm til en overarm på 27 cm så det er 20 cm forskel har dog tabt over 20 cm i taljen og om hoften også ;-) men bare rolig tændstik arme får du ikke lige med det samme, men det er en god ide at styrketræne for at tone kroppen :-)
varme hilsner
Tanja (med tråden minus 10 kg til den 1/1 2011) i forummet 10+
varme hilsner
Tanja (med tråden minus 10 kg til den 1/1 2011) i forummet 10+
13 år15. december 2010 kl. 12:49
bruger slettet
Du skal bare være glad for dit tab på overarmene!!!
Jeg har DRØNSVÆRT ved at tabe mig på overarmene, de går direkte fra kraftige og buttede til muskuløse/nærmest mandlige (fordi mine muskler er ret store). Så jeg ved ikke om jeg er atypisk, men mine arme er nok det sidste sted jeg taber mig.
Til gengæld er jeg så velsignet ved at jeg taber mig lynhurtigt på maven, så den bliver relativt flad. Det ved jeg ikke om er typisk eller ej, men jeg prøver bare at sige at vi nok må acceptere at vi alle er vidt forskellige, og det kommer an på lige netop din kropsbygning :)
Jeg har DRØNSVÆRT ved at tabe mig på overarmene, de går direkte fra kraftige og buttede til muskuløse/nærmest mandlige (fordi mine muskler er ret store). Så jeg ved ikke om jeg er atypisk, men mine arme er nok det sidste sted jeg taber mig.
Til gengæld er jeg så velsignet ved at jeg taber mig lynhurtigt på maven, så den bliver relativt flad. Det ved jeg ikke om er typisk eller ej, men jeg prøver bare at sige at vi nok må acceptere at vi alle er vidt forskellige, og det kommer an på lige netop din kropsbygning :)
13 år16. december 2010 kl. 05:44
jeppea (slettet)
Jeg mener at det er sådan, at man taber sig først der hvor man tog sidst på.
Sådan at hvis man starter med at tage på, på maven, er det det sidste der forsvinder.
Men det er muligt at det er lidt min egen teori ;-)
Men i hvertfald er der jo helt klart forskel på hvor man først tager på. Det er jo det der deler folk op i "æbler" og "pærer"
Jeg tager på ret jævnt over det hele. Det betyder at jeg skal tabe ret mange kilo for at det kan ses (skal så også tabe rigtigt mange)
Jeg har ikke målt mig denne gang (er for deprimerende) men jeg kan jo se at "overlappet" når jeg pakker håndklædet omkring mig, hurtigt er blevet større.
Sådan at hvis man starter med at tage på, på maven, er det det sidste der forsvinder.
Men det er muligt at det er lidt min egen teori ;-)
Men i hvertfald er der jo helt klart forskel på hvor man først tager på. Det er jo det der deler folk op i "æbler" og "pærer"
Jeg tager på ret jævnt over det hele. Det betyder at jeg skal tabe ret mange kilo for at det kan ses (skal så også tabe rigtigt mange)
Jeg har ikke målt mig denne gang (er for deprimerende) men jeg kan jo se at "overlappet" når jeg pakker håndklædet omkring mig, hurtigt er blevet større.
13 år16. december 2010 kl. 09:22
veile
Hovsa ! det er mig der har kommenteret lige her over, men jeg var logget ind på min søns profil......må jeg lige lære at holde øje med
13 år16. december 2010 kl. 09:27
Idag målte jeg mig så igen. Jeg har tabt 1,5 kg siden den 30-11. Hvilket er ganske fint. Jeg regnede egentligt ikke med at der ville være nogen forskel. men det var der nu alligevel.Jeg vejer nu 65,5 og skal ned på 62 så jeg igen kan bruge mine lækre tætsiddene kjoler der hænger inde i skabet.. ;)
Jeg undrer mig bare over at jeg har tabt mig på overarmen??? Det er da et underligt sted at starte syntes jeg? Og da heller ikke der jeg har lyst til at tabe mig. Så meget overarm har jeg da heller ikke at det er noget at prale med?
Til gængæld er jeg blevet større på læggen, men det er også forståeligt nok da jeg har cyklet lidt på sidste.
Hofterne har fået 2 cm mindre i omkreds.. :D Dejligt..
Er det meget almindeligt at man sådan starter med at smide fedt på overarmen? eller skal jeg til at styrketræne lidt så de ikke bliver yderlige mindre? Vil jo heller ikke ende ud med at have sådan nogle tændstik arme.
Jeg vil være en robust hestepige med en drønlækker krop.. ;) (Igen, Har jeg ellers altid været.. )