#1 af bruger slettet
Øv!
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
Øv!
Jeg syntes min vægt generelt bliver på det samme- 63-64 kg. På trods af træning, sund mad osv. Jeg overskrider ikke mine kalorier om dagen, men det er svært at have motivation til at blive ved!
13 år14. december 2010 kl. 11:49
Ablanu
re: Øv!
Jeg har det på samme måde.. Det er så irriterende ! :(
13 år14. december 2010 kl. 13:50
Bertelsen77 (slettet)
Det skete også for mig indtil jeg justerede min kostplan til - og vægten kan du ikke bruge til noget uden også at måle din fedt% - for du kan godt tabe fedt og tage muskler på, men det kan du ikke se på din vægt.
Kan give dig nogle gode råde hvis du svarer mig på følgende:
Hvor mange kalorier spiser du hver dag?
hvor mange måltider er de fordelt på?
er du mand eller kvinde?
din højde er?
Kan give dig nogle gode råde hvis du svarer mig på følgende:
Hvor mange kalorier spiser du hver dag?
hvor mange måltider er de fordelt på?
er du mand eller kvinde?
din højde er?
13 år14. december 2010 kl. 15:02
bruger slettet
Jeg spiser omkring 1000-1100 kcal hver dag, fordelt på 5 -6 måltider. Jeg er kvinde, er 163 høj.
13 år14. december 2010 kl. 20:16
Tanjaknoth (slettet)
Hvad spiser du på de måltider ?
indimellem skal man justere det lidt... sørg for at få godt med protein ( eks kylling, fisk, æg, kalkun, bønner linser) - fibre - (groft rugbrød, groft knækbrød, grove grøntsager) sunde fedtstoffer fra eks avocado, mandler, nødder, oliven, gode olier, fed fisk osv. - man skal have fedtstof for at forbrænde fedt og for at kroppen fungere ordentligt...
venlig hilsen Tanja
indimellem skal man justere det lidt... sørg for at få godt med protein ( eks kylling, fisk, æg, kalkun, bønner linser) - fibre - (groft rugbrød, groft knækbrød, grove grøntsager) sunde fedtstoffer fra eks avocado, mandler, nødder, oliven, gode olier, fed fisk osv. - man skal have fedtstof for at forbrænde fedt og for at kroppen fungere ordentligt...
venlig hilsen Tanja
13 år14. december 2010 kl. 22:43
Bertelsen77 (slettet)
Det er fint du fordeler dine kalorier på mange måltider - som tommelfinger regel må der max være 2,5 time mellem hvert måltid i løbet af dagen.
Antallet af kalorier er så svært, for det er meget forskelligt hvor høj en "naturlig" forbrænding man har - denne side siger f.eks at jeg skal ha mindst 1600 kacl om dagen, men hvis jeg spiser over 1200 kacl tager jeg på, så jeg spiser kun 1200 kcal om dagen, og træner mindst 1 time hver dag ( løb og spinning) ellers taber jeg mig ikke.
som Tanja skriver, så skal man også have noget fedtstof for at tabe sig, ellers holder kroppen på det fedt den har - jeg får f.eks 10g becel plantemargerine hver dag.
hvis du spiser få kcal hver dag, så vil din "naturlige" forbrænding også falde - jeg har f.eks en "spis hvad du vil dag" hver 7. dag - det får min forbrænding til at stige kraftigt de efterfølgende dage - og jeg taber mig faktisk meget mere på den måde end hvis jeg spiser få kcal hver dag.
broccoli og kylling er super når man vil tabe sig, og man skal så vidt muligt holde sig væk fra ris, pasta, kartofler osv.
Håber du ka bruge det til noget - det virker for mig - er gået fra 79kg til 63 kg på denne måde. :)
Antallet af kalorier er så svært, for det er meget forskelligt hvor høj en "naturlig" forbrænding man har - denne side siger f.eks at jeg skal ha mindst 1600 kacl om dagen, men hvis jeg spiser over 1200 kacl tager jeg på, så jeg spiser kun 1200 kcal om dagen, og træner mindst 1 time hver dag ( løb og spinning) ellers taber jeg mig ikke.
som Tanja skriver, så skal man også have noget fedtstof for at tabe sig, ellers holder kroppen på det fedt den har - jeg får f.eks 10g becel plantemargerine hver dag.
hvis du spiser få kcal hver dag, så vil din "naturlige" forbrænding også falde - jeg har f.eks en "spis hvad du vil dag" hver 7. dag - det får min forbrænding til at stige kraftigt de efterfølgende dage - og jeg taber mig faktisk meget mere på den måde end hvis jeg spiser få kcal hver dag.
broccoli og kylling er super når man vil tabe sig, og man skal så vidt muligt holde sig væk fra ris, pasta, kartofler osv.
Håber du ka bruge det til noget - det virker for mig - er gået fra 79kg til 63 kg på denne måde. :)
13 år16. december 2010 kl. 19:03