Fredagssynd..

Du læser en tråd i debat > vægttab

Fredagssynd..
Har startet min nye livsstil for 14 dage siden. :) som skal indebærer sund mad, mere motion ingen vægtstigning og kun sukker i weekenderne.

Er som sådan ikke overvægtig og har et normalt bmi. Skal lige smide de her 5 kg som så langsomt sniger sig ind på en. 62 kg så kan jeg se i spejlet og være stolt af min krop. dejlig fonemmelse. 3,5 kg to go så er jeg der. :)

Meeen.. idag skal der altså syndes lidt.. Sidder alene hjemme, ser film og spiser min aller aller ynglingschokolade. nougat fra rittersport.. :D
Fortryder det nok i morgen, men damn hvor smager det altså godt...
13 år10. december 2010 kl. 21:23
re: Fredagssynd..
Hehe der skal jo også være plads til lidt synd i ny og næ så livet ikke bliver helt trist :)
Og du når sikkert hurtigt i mål.
Jeg har også en ritter-sport afhængighed, det er nok noget af det eneste syndige jeg ikke kan modstå overhovedet, og har faktisk også spist hele TO rittersports i aften :-o
Men i morgen tager jeg en time på løbebåndet, så ryger den ene da! :)
13 år10. december 2010 kl. 23:39
Velkommen til "anonyme hyggesyndere" ;0) Jeg må vist også gå til bekendelse med de to rittersport der forsvandt i tirsdags...
Selvfølgelig skal der være plads til at synde, og tilpasse "kuren" til ens eget liv. Jeg ved der er mange herinde der gør det, men jeg ville ALDRIG kunne opgive sukker helt. Jo hårdere regler man laver for sig selv, jo mere kan man bryde dem, hvis det først går galt.

Og held og lykke med de "snigende" kilo. Det er så meget nemmere at komme af med hvis man tager dem i opløbet som du gør.
13 år11. december 2010 kl. 12:09
Fluffy, jeg er bare så enig.
Det går jo nemmere, når man syntes, at der ikke mangler noget. Og det er nok også nemmere, at holde bagefter.
Jeg kalder det, at give plads til årets gang.
13 år11. december 2010 kl. 13:06
Hej Foss
Det skal være plads til årets gang. Godt sagt! Det er noget jeg kan bruge.Om sommeren sniger vægten sig 1kilo el. 2 op. Ligesådan til jul.Hvorfor tænkte jeg. Kikkede lige lidt på kosten is og chips om aftenen. Slik til jul. Min mand er åleslank ,for mig må han gerne spise det men vi enedes om at drosle lidt ned. Så røg kiloene hurtigt igen.
Knus kis
13 år11. december 2010 kl. 13:19
Rart at det kan bruges, kis.
Det er jo heller ikke bare jul og ferie, som kan give kvaler.
Der er jo også sådan noget som fødselsdage, bryllupper, firmafester osv. Jeg syntes det er for kedeligt at sidde og stikke til maden ved sådan en lejlighed.
Og dårlig samvittighed bagefter er fuldstændig ubrugeligt. Nyd festen eller hvad det nu er, og så opfører vi os ordentligt indtil næste gang. Vi gør ihvertfald vores bedste :-)
13 år11. december 2010 kl. 17:34
Hehe, Jo det kunne desværre ses på vægten dagen efter, men jeg syntes at dagen med ridestævne (vi fik endda et par sløjfer med hjem) og 5 km på cykel hjem fra hesten måtte opveje det lidt.. :)

Jeg er desværre slem til at blive sukkerafhægig med deraf sukker hver eneste dag. og må derfor jævnligt sukkerafvænne mig selv. og det er bare så fandens hårdt. Så derfor jeg har indført reglen med kun sukker i weekenderne.

Jeg er så "heldigvis" så kræsen når det kommer til slik og kager at der ikke er ret meget jeg kan lide. og der er derfor ikke så meget som frister mig. Det jeg godt så godt kan lide kan jeg så overhovedet heller ikke stå imod og kan jeg æde enorme mængder af.. ;)

Og så er jeg også så underligt at jeg som regel ikke tager på i julen da jeg ikke rigtigt bryder mig om julemad.

Traditionel dansk fed mad er bare ikke lige sagen for mig.
13 år12. december 2010 kl. 14:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });