#2 af bruger slettet
Gode råd søges.
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Gode råd søges.
Jeg vil ikke mene, at det er urealistisk overhovedet..Det kræver bare en ordentlig indsats, og tro mig, motion er virkelig vejen frem. EN TIME DAGLIGT - det behøver ikke engang være hårdt, og ellers bare hav et lille energiunderskud.. Du kan ikke holde ud at sulte/være på en så hård diæt, så du taber dig de 4 kilo inden deadline uden motion..Løb/gå eventuelt en tur om morgenen, cykel på arbejde, tag en omvej hjem og lok familien ud i de friske sommeraftener, når I har spist;)
Motion, motion, motion
Held og lykke
Motion, motion, motion
Held og lykke
18 år5. juni 2006 kl. 13:38
bruger slettet
re: Gode råd søges.
Jeg træner også næsten hver dag. Sådan ca. en time ad gangen, afhængigt af hvor mange mennesker der er i fitness når jeg kommer. Og så går jeg med hunden om aftenen, efter der er spist. Men jeg ved ikke hvordan og hvorledes med energi underskud? Jeg kører ww og spiser bare mine point som jeg skal?
18 år5. juni 2006 kl. 13:40
bumlemus (slettet)
re: re: Gode råd søges.
Hej Søfeldt.
Jeg kender ikke ww særlig godt, men nu har du jo tabt 9 kg. - godt gået, så mon ikke de sidste 4 ryger på samme vis? For at tabe et kg. skal du have et energiunderskud på ca. 7.000,- kalorier og altså ca. 28.000,- kalorier i underskud for at tabe 4. Det er ca. 900 kalorier du skal have i underskud pr. dag, og må svare til et dagligt kalorieindtag på ca. 1500 kalorier. Det tror jeg sagtens du kan holde. Har du skrevet din mad ind herinde? For så har du måske en idé om, hvor meget du får nu. For 1500 kalorier skulle du nok kunne blive mæt, hvis du spiser grønt, groft og magert og drikker en masse vand.
Held og lykke med det hele.
Hilsen Lene.
Jeg kender ikke ww særlig godt, men nu har du jo tabt 9 kg. - godt gået, så mon ikke de sidste 4 ryger på samme vis? For at tabe et kg. skal du have et energiunderskud på ca. 7.000,- kalorier og altså ca. 28.000,- kalorier i underskud for at tabe 4. Det er ca. 900 kalorier du skal have i underskud pr. dag, og må svare til et dagligt kalorieindtag på ca. 1500 kalorier. Det tror jeg sagtens du kan holde. Har du skrevet din mad ind herinde? For så har du måske en idé om, hvor meget du får nu. For 1500 kalorier skulle du nok kunne blive mæt, hvis du spiser grønt, groft og magert og drikker en masse vand.
Held og lykke med det hele.
Hilsen Lene.
18 år5. juni 2006 kl. 14:00
bumlemus (slettet)
re: re: Gode råd søges.
Og til Bhartrihari.
Velkommen på siden. Dejligt med unge mennesker, som vil leve sundt.. Ud over de hjemmesider, du selv har skrevet, er der også rigtig mange gode råd at hente på gomotion.dk
Velkommen på siden. Dejligt med unge mennesker, som vil leve sundt.. Ud over de hjemmesider, du selv har skrevet, er der også rigtig mange gode råd at hente på gomotion.dk
18 år5. juni 2006 kl. 14:03
bruger slettet
...
Tak for velkomsten;)..den side må underkastes en undersøgelse så..
18 år5. juni 2006 kl. 14:05
Jeg har siden d.13 Marts i år tabt mig 9kg.
For at nå mit mål mangler jeg kun 4kg, det er jo dejligt og ikke så meget, som da jeg startede. :)
Mit problem ligger så i at desidste 4kg SKAL være røget inden d.5 Juli. Er det urealistisk for mig?
Grund: Jeg skal opereres og må ikke veje mere end max! 83kg. Jeg vejer nu 87.
Jeg er sådan set villig til at gøre ALT for at nå mit mål. Men vil gerne høre nogle gode råd fra jer herinde, inden jeg beslutter mig for hvad jeg skal gøre. :(
Håber i kan hjælpe mig på rette vej.