min vejedag..

Du læser en tråd i debat > vægttab

min vejedag..
Hejsa alle sammen
Og tak for et rigtig godt forum, hvor jeg følger med hver dag, det er lidt vildt at tænke på, hvor mange kg der ryger af her inde... :O)

vil også lige komme med mine tal.
har tabt 12.1 kg
bryst -15 cm
Talje - 10 cm
Hofte - 12 cm

mangler 4,4 kg inden jeg har nået mit delemål...

Held og lykke til alle jer andre..:O)

knus og god 2. pinsedag fra
Anne Mette
18 år5. juni 2006 kl. 10:58
re: min vejedag..
Hej Anne Mette.

Flot flot vægttab, tillykke med det, og ja her ryger rigtig mange kilo herinde ;-) og dejligt når man også kan måle cm. der ryger af. Fortsat held og lykke med resten af dit vægttab.

Hilsen Lene.
18 år5. juni 2006 kl. 14:07
re: re: min vejedag..
Hej Annemette!

Stort tillykke med alt det du har tabt, -det er super flot gået ;o)

Klø du bare på, så når du hurtigt dit delmål, det er jeg ikke i tvivl om..

Knus og pøj pøj med det fra muldebeerg
18 år5. juni 2006 kl. 15:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });