#2 af bumlemus (slettet)
Torsdagsvejning
Du læser en tråd i debat > vægttabbumlemus (slettet)
re: Torsdagsvejning
Ups. Startede omkring 1. april..
18 år1. juni 2006 kl. 14:38
Smiley77 (slettet)
Hej Lene
Det er bare super flot at du har tabt dig så meget - tænkte også lige at det var utroligt på kun en måned, sådan går det engang i mellem ;o)
forsæt den gode stil. Hopper først på vægten i næste uge - har nemlig også mens..................
Hilsen Smiley
Det er bare super flot at du har tabt dig så meget - tænkte også lige at det var utroligt på kun en måned, sådan går det engang i mellem ;o)
forsæt den gode stil. Hopper først på vægten i næste uge - har nemlig også mens..................
Hilsen Smiley
18 år1. juni 2006 kl. 15:01
Frk L (slettet)
Hej Alle.
Bumlemus, det er virkelig flot med dit vægt-og centimeter-tab, tillykke med det:)
Jeg glemte at komme på vægten i morges, havde travlt. Så jeg vejer mig i morgen i stedet.
Hilsen Anja
Bumlemus, det er virkelig flot med dit vægt-og centimeter-tab, tillykke med det:)
Jeg glemte at komme på vægten i morges, havde travlt. Så jeg vejer mig i morgen i stedet.
Hilsen Anja
18 år1. juni 2006 kl. 17:01
Kirsten P (slettet)
re: re: Torsdagsvejning
Havde ellers bestemt jeg ike ville skrive noget, for min vægt har sat sig godt og grundig fast. Vægten er det samme som i sidste uge.
Det er flot Lene, det er sådan det skal være.
Det er flot Lene, det er sådan det skal være.
18 år1. juni 2006 kl. 23:26
annap (slettet)
re: re: re: Torsdagsvejning
Flot flot Bumlemus
Her går det OK. Har tabt det ene af de 2 kilo, jeg har taget på, så det går da fremad :-)
Anna
Her går det OK. Har tabt det ene af de 2 kilo, jeg har taget på, så det går da fremad :-)
Anna
18 år2. juni 2006 kl. 08:27
Muldebeerg
Hej Bumlemus!
STORT tillykke med alle de kg. du har smidt, -det er super flot. Og Anna også tillykke til dig..
Vægten torsdag sagde 74,2 her, så det var også positivt. Husker ikke hvad den sagde i sidste uge, men det er det laveste den har været nede på i denne omgang...
Rigtig god pinse til Jer alle!
Knus fra Mulde
STORT tillykke med alle de kg. du har smidt, -det er super flot. Og Anna også tillykke til dig..
Vægten torsdag sagde 74,2 her, så det var også positivt. Husker ikke hvad den sagde i sidste uge, men det er det laveste den har været nede på i denne omgang...
Rigtig god pinse til Jer alle!
Knus fra Mulde
18 år3. juni 2006 kl. 02:33
annap (slettet)
re: re: Torsdagsvejning
Hej Mulde
Skidegodt. Du er da på vej i den rigtige retning. Nedad går vægten helt bestemt. Flot du!
Knuser
Anna
Skidegodt. Du er da på vej i den rigtige retning. Nedad går vægten helt bestemt. Flot du!
Knuser
Anna
18 år3. juni 2006 kl. 18:41
Frk L (slettet)
re: re: re: Torsdagsvejning
Hej Alle sammen.
Tillykke med det går den rigtige vej for jer der har vejet jer. Min vægt var også dejlig (fredag). Den var på 73,5 kg, så det var skønt. Kan I alle have det godt, og nyd Pinsen.
Hilsen Anja
Tillykke med det går den rigtige vej for jer der har vejet jer. Min vægt var også dejlig (fredag). Den var på 73,5 kg, så det var skønt. Kan I alle have det godt, og nyd Pinsen.
Hilsen Anja
18 år4. juni 2006 kl. 20:24
God vind til alle I andre.
Hilsen Lene.