mandags vejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

mandags vejning
Det blev en god uge trods at jeg har taget 100 gr. på, og vægten siger nu 80,8. (havde besøg af børnebørne)
I forhold til alle mine synder er jeg glad for at det kun er 100 gr. jeg har taget på, jeg må op på slankehesten igen, og det er jeg også klar til.
Ønsker god slankeuge til jer alle.
Mvh beta
18 år29. maj 2006 kl. 10:03
re: mandags vejning
Hejsa.

Jeg springer lige på her. Vejede mig i går og da sagde vægten 77,5 så jeg har tabt 700 g. siden i torsdags. Det er bare super. Min vægt har stædigt stået på 78,2 i 14 dage, så nu går det den rigtige vej igen. Men... mine cm. mål har ændret sig de sidste par uger (til det bedre), så noget har omfordelt sig ;-)

Godt du er på rette vej Beta, også god slankeuge til dig.

Hilsen Lene
18 år29. maj 2006 kl. 15:56
re: re: mandags vejning
Til Beta - pyt med det. Og som du selv siger - op på hesten igen :-)

Til Bumlemus - sk... godt. Fortsæt det gode arbejde :-)

Og til mig selv - op på hesten igen. Har taget på. FED weekend.

Anna
18 år29. maj 2006 kl. 18:17
re: re: re: mandags vejning
Hej Bumlemus!
Tillykke med det fine vægttab - det kører bare afsted!

Hej Beta!
Godt at du er tilbage på sporet: Måske kunne du tænke mere festlig frugt og mindre fed flødesovs til børnebørnene - det ville deres mødre sikkert blive glade for.

Hilsen Asta
18 år29. maj 2006 kl. 19:38
Hej Bumlemus!
Tillykke med det fine vægttab - det kører bare afsted!

Hej Beta!
Godt at du er tilbage på sporet: Måske kunne du tænke mere festlig frugt og mindre fed flødesovs til børnebørnene - det ville deres mødre sikkert blive glade for.

Hilsen Asta
18 år29. maj 2006 kl. 19:39
Hejsa

Ja Beta op på hesten igen 100 gram er jo ingenting og du skriver jo også at du har syndet.

Lene super flot at du har tabt dig - det er bare rigtig god gået.

Anna ja du må også op på hesten igen så kommer vægtabet igen.

Ja jeg har ikke selv været på vægten da jeg skal til at have mens. - så det bliver nok engang i næste uge jeg hopper på den.

Mange hilsner Smiley
18 år30. maj 2006 kl. 07:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });