#2 af annap (slettet)
torsdagsvejning
Du læser en tråd i debat > vægttabannap (slettet)
re: torsdagsvejning
Jep, Kirsten. Kender godt den der med at være lidt sløset :-) Jeg har taget et kilo på - årsag: sløseri med motionen. Så jeg må hellere komme i gang.
Anna
Anna
18 år25. maj 2006 kl. 11:27
Frk L (slettet)
Hej Alle.
Det er da flot Kirsten, at du har holdt vægten, selvom du har fået lidt ekstra kalorier.
Og til dig Anna, ja det er bare med at komme igang med motionen, ellers kan det gå utrolig langsomt med at tabe sig..
Men jeg har selv været lidt sløset i weekenden, så derfor vejer jeg desværre 900 g. mere end i sidste uge(i dag 74,5) Jeg har dog holdt min kost- og motionsplan optimalt siden mandag, så det kan også være jeg har taget på pga. jeg snart skal have mens.
I må alle have en god Kristi Himmelfarts-fridag. Så håber jeg vi alle har tabt os lidt til næste uge. Jeg vil i hvert fald kæmpe ekstra for det.
Knus Anja
Det er da flot Kirsten, at du har holdt vægten, selvom du har fået lidt ekstra kalorier.
Og til dig Anna, ja det er bare med at komme igang med motionen, ellers kan det gå utrolig langsomt med at tabe sig..
Men jeg har selv været lidt sløset i weekenden, så derfor vejer jeg desværre 900 g. mere end i sidste uge(i dag 74,5) Jeg har dog holdt min kost- og motionsplan optimalt siden mandag, så det kan også være jeg har taget på pga. jeg snart skal have mens.
I må alle have en god Kristi Himmelfarts-fridag. Så håber jeg vi alle har tabt os lidt til næste uge. Jeg vil i hvert fald kæmpe ekstra for det.
Knus Anja
18 år25. maj 2006 kl. 12:06
Muldebeerg
re: re: torsdagsvejning
Halløjsa med Jer!
Ja min vægt den ter sig stadigvæk totalt tosset, men i dag siger den så 74,4 kg. hvilket er det laveste siden jeg startede op igen i marts ;o) Så må vi se hvor længe det holder. De sidste gange jeg har vejet mig har vægten svinget mellem 74,5 og 76, så det er jo lidt af et spring...
Kan I alle have en dejlig weekend!
Knus fra Mulde
Ja min vægt den ter sig stadigvæk totalt tosset, men i dag siger den så 74,4 kg. hvilket er det laveste siden jeg startede op igen i marts ;o) Så må vi se hvor længe det holder. De sidste gange jeg har vejet mig har vægten svinget mellem 74,5 og 76, så det er jo lidt af et spring...
Kan I alle have en dejlig weekend!
Knus fra Mulde
18 år25. maj 2006 kl. 18:53
bumlemus (slettet)
Min vægt holder sig på de ca. 78 kg. Der har den været i to uger nu, med et kalorieindtag på ca. 1600 om dagen, så jeg ved ikke lige hvad der sker, men det er også ok, så længe den ikke stiger. Jeg passer min motion, så det skal nok komme.
Hilsen Lene
Hilsen Lene
18 år25. maj 2006 kl. 21:27
Smiley77 (slettet)
Hejsa
Ja jeg har ikke lige været på vægten i meget lang tid, syntes ikke lige at jeg gider vægten lige for tiden, jeg vil nu hellere se det på mit tøj. Jeg holder motionen ved lige, men kosten skal jeg til at have fat i igen - har været lidt for meget usundt nogle dage...........................
Mange knus fra Smiley
Ja jeg har ikke lige været på vægten i meget lang tid, syntes ikke lige at jeg gider vægten lige for tiden, jeg vil nu hellere se det på mit tøj. Jeg holder motionen ved lige, men kosten skal jeg til at have fat i igen - har været lidt for meget usundt nogle dage...........................
Mange knus fra Smiley
18 år29. maj 2006 kl. 07:56
Jeg står på det samme, altså 61,5 kg
Det er da altid noget jeg ikke har taget på. Faktisk er jeg godt tilfreds ,for godt nok har jeg talt kalorier hele sidste uge, men jeg tror ikke jeg er kommet under 1600 kal. en eneste dag, så mon ikke jeg er ved at blive idt sløset. Jeg har ellers været god til at holde den mellen 1200-1500 så det må jeg finde tilbage til.