#2 af annap (slettet)
Mit andet kvindeløb.....
Du læser en tråd i debat > vægttabannap (slettet)
re: Mit andet kvindeløb.....
Hej Smiley
Held og lykke med løbet. Jeg tror helt sikkert på, at du kan slå din egen rekord. :-)
Knus Anna
Held og lykke med løbet. Jeg tror helt sikkert på, at du kan slå din egen rekord. :-)
Knus Anna
18 år23. maj 2006 kl. 09:47
bruger slettet
Held og lykke .... du skal nok klare den *S*
18 år23. maj 2006 kl. 14:00
Smiley77 (slettet)
Hejsa
Mange tak for jer søde ord - og ja jeg slog min tid med tyve sek. så tiden hed 28.17 - så jeg var bare så stolt da jeg kom i mål. For jeg troede faktisk ikke at jeg kunne løbe så hurtig, men jeg fik også trænet i weekenden og der var min søde kæreste med til at presse mig lidt............. Er ikke godt til at presse mig selv når jeg løber selv i hverdagen, men til sådan nogle løb giver jeg alt hvad jeg har.
Jeg skal ned til Tønder til min kæreste i aften - han går på skole dernede og i morgen gå vi til Tyskland - der er ca. 4 km hver vej, så det bliver også til lidt motion.
I må alle have en god kristi himmelfartsdag i morgen - har heldigvis også fri fredag.
Mange hilsenr Smiley
Mange tak for jer søde ord - og ja jeg slog min tid med tyve sek. så tiden hed 28.17 - så jeg var bare så stolt da jeg kom i mål. For jeg troede faktisk ikke at jeg kunne løbe så hurtig, men jeg fik også trænet i weekenden og der var min søde kæreste med til at presse mig lidt............. Er ikke godt til at presse mig selv når jeg løber selv i hverdagen, men til sådan nogle løb giver jeg alt hvad jeg har.
Jeg skal ned til Tønder til min kæreste i aften - han går på skole dernede og i morgen gå vi til Tyskland - der er ca. 4 km hver vej, så det bliver også til lidt motion.
I må alle have en god kristi himmelfartsdag i morgen - har heldigvis også fri fredag.
Mange hilsenr Smiley
18 år24. maj 2006 kl. 07:58
Kirsten P (slettet)
re: re: Mit andet kvindeløb.....
Det var flot du kunne slå din egen tid. I det hele taget synes jeg det er flot at du deltager.
God tur til det sydlige
God tur til det sydlige
18 år24. maj 2006 kl. 11:09
bruger slettet
re: re: Mit andet kvindeløb.....
flot klaret .. tillykke med det *S*
God tur og ferie
God tur og ferie
18 år24. maj 2006 kl. 17:30
annap (slettet)
re: re: re: Mit andet kvindeløb.....
Hey Smiley
Også herfra tillykke. Superflot! Og så elsker jeg at kunne sige - hvad sagde jeg :-) selvfølgelig slog du din egen rekord. Godt gået - øh nej - løbet :-)
Knuser Anna
Også herfra tillykke. Superflot! Og så elsker jeg at kunne sige - hvad sagde jeg :-) selvfølgelig slog du din egen rekord. Godt gået - øh nej - løbet :-)
Knuser Anna
18 år24. maj 2006 kl. 19:13
Ja nu skal jeg så til mit andet kvindeløb i år og det er fremina løbet inde i fælledparken, vi slutter inde på Østerbro station. Så det bliver spændende at se om jeg kan slå den tid jeg havde sidste søndag 28.37 - vil i hvert fald gøre alt til at jeg gør det...........
Var ude at løbe 5 km både lørdag og søndag og i går cyklede jeg på arbejde 13 km hver vej, så motion har der været nok af de sidste par dage. skriver lige i morgen hvordan det er gået.
Vi snakkes
Smiley