Mit andet kvindeløb.....

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mit andet kvindeløb.....
Godmorgen

Ja nu skal jeg så til mit andet kvindeløb i år og det er fremina løbet inde i fælledparken, vi slutter inde på Østerbro station. Så det bliver spændende at se om jeg kan slå den tid jeg havde sidste søndag 28.37 - vil i hvert fald gøre alt til at jeg gør det...........

Var ude at løbe 5 km både lørdag og søndag og i går cyklede jeg på arbejde 13 km hver vej, så motion har der været nok af de sidste par dage. skriver lige i morgen hvordan det er gået.

Vi snakkes
Smiley
18 år23. maj 2006 kl. 08:03
re: Mit andet kvindeløb.....
Hej Smiley

Held og lykke med løbet. Jeg tror helt sikkert på, at du kan slå din egen rekord. :-)

Knus Anna
18 år23. maj 2006 kl. 09:47
Held og lykke .... du skal nok klare den *S*
18 år23. maj 2006 kl. 14:00
Hejsa

Mange tak for jer søde ord - og ja jeg slog min tid med tyve sek. så tiden hed 28.17 - så jeg var bare så stolt da jeg kom i mål. For jeg troede faktisk ikke at jeg kunne løbe så hurtig, men jeg fik også trænet i weekenden og der var min søde kæreste med til at presse mig lidt............. Er ikke godt til at presse mig selv når jeg løber selv i hverdagen, men til sådan nogle løb giver jeg alt hvad jeg har.

Jeg skal ned til Tønder til min kæreste i aften - han går på skole dernede og i morgen gå vi til Tyskland - der er ca. 4 km hver vej, så det bliver også til lidt motion.

I må alle have en god kristi himmelfartsdag i morgen - har heldigvis også fri fredag.

Mange hilsenr Smiley
18 år24. maj 2006 kl. 07:58
re: re: Mit andet kvindeløb.....
Det var flot du kunne slå din egen tid. I det hele taget synes jeg det er flot at du deltager.

God tur til det sydlige
18 år24. maj 2006 kl. 11:09
re: re: Mit andet kvindeløb.....
flot klaret .. tillykke med det *S*

God tur og ferie
18 år24. maj 2006 kl. 17:30
re: re: re: Mit andet kvindeløb.....
Hey Smiley

Også herfra tillykke. Superflot! Og så elsker jeg at kunne sige - hvad sagde jeg :-) selvfølgelig slog du din egen rekord. Godt gået - øh nej - løbet :-)

Knuser Anna
18 år24. maj 2006 kl. 19:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });