vejning...

Du læser en tråd i debat > vægttab

vejning...
Ja nu fik jeg ikke vejet mig i mandags så måtte jo lige på vægten i morges. Har taget 1½ kg på på 2 uger!!!!!!!! Ydrk!! Har godt nok fået mens, men kan det virkelig gøre så meget???
Kan slet ikke huske det, det er jo over et år siden jeg har haft det sidst *s*
Men selvom jeg har taget 1½ kg på så kan jeg pludselig passe bukser jeg ikke kunne passe før påske.... (vejer 3 kg mere end før påske) Meget underligt...
18 år22. maj 2006 kl. 18:49
re: vejning...
Hej Fifmikkel

Ikke fortvivle. Når jeg har mens, kan jeg veje op til 3 kilo mere end jeg plejer. Det er helt normalt, og skal ikke slå dig ud, vel :-)

Ro på. Du skal se. Vægten viser sig fra sin gode side næste mandag, når det ikke er i den periode.

Knuser

Anna
18 år22. maj 2006 kl. 19:09
hej
Den vægt , den vægt - de tal....man kan blive så fokuseret på dem, at de kan styre ens humør. Sådan har jeg i hvert fald oplevevet det. Der er ingen tvivl om, at vore (kvinde) kroppe varierer i væskemængde, specielt i forhold til vores cykuls. Tror også vores hormaoner siller ind, og når du ikke har haft menses så længe, sker der nok en hel masse hormonelt i din krop disse dage.
Dermæst binder salt jo som bekendt væske (temmelig meget) så har man lige haft et par dage med større indtag af saltet - ofte røget kød, ja så kan det også være en forklaring. Når du kan passe tøj, du ikke ku passe for 2 måneder siden, er der i hvert fald ingen tvivl om at det ikke er FEDT de 1½ kilo repræssenterer. Det kan ganske enkelt ikke lade sig gøre. Så væske , eller måske muskelmasse, der jo strammer op, og fylder meget mindre end fedt, omend et kilo og stadig vejer et kilo :-))
Glem tallene og glæd dig over at at det ikke kan være fedt, og se så hvad der sker når du hopper på vægten om en 10 dages tid.

Stort knus herfra.
18 år23. maj 2006 kl. 07:01
Hejsa

Ja det kan godt passe, jeg ved i hvert fald at jeg også tager meget på når jeg skal til at have mens. Så bare klø på så kommer vægtabet og nej du må ikke fortvivle.

Hilsen Smiley
18 år23. maj 2006 kl. 07:59
det er ikke altid man skal tro blindt på vægten ... der kan nemt være kommet et par kiloér på ... men tager man målebåndet frem og måler sig .. viser det jo tit noget andet *S*

Jeg måler mig selv engang imellem .. det stoler jeg mere på end vægten .. som sagt før ... fedt fylder mere end muskler ... muskler vejer mere end fedt .. tjaaa .. du ved hvad jeg mener *S*
18 år23. maj 2006 kl. 13:59

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });