#1 af bruger slettet
Puha det her er svært
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
Puha det her er svært
jeg er træt af min vægt - lige som alle andre herinde, men det er svært at få den ned, det har det altid været, jeg er 177cm høj og vejer 79 kg, og efter jeg kan se mit madindtage er jeg overrasket over jeg ikke spiser mere usundt end jeg gør, men motionen mangler hvileket er min akilleshæl
14 år17. november 2010 kl. 09:36
viviskov
re: Puha det her er svært
Ja, det bliver svært. Jeg har det på samme måde. Jeg er ikke super vild med motion, men jeg har købt mig en skridttæller (de kan købes på apoteket) og så sørger jeg for at gå mellem 10000 og 15000 skidt hver dag. Jeg har tabt mig 2 kg på 3 uger, så det er da ok.
14 år17. november 2010 kl. 10:26
gtfh (slettet)
Ved ikke om det er en trøst.
Men den absolut største faktor i et vægttab er indtaget og ikke motionen - med mindre du fyrer en halvmarathon af eller noget andet voldsomt.
At motion så har kæmpe effekter i den almene sundhed er så en anden sag og gør det alt andet lige lettere at tabe sig men man kan sagtens tabe sig uden motion hvis man ikke gider den.
Men den absolut største faktor i et vægttab er indtaget og ikke motionen - med mindre du fyrer en halvmarathon af eller noget andet voldsomt.
At motion så har kæmpe effekter i den almene sundhed er så en anden sag og gør det alt andet lige lettere at tabe sig men man kan sagtens tabe sig uden motion hvis man ikke gider den.
14 år17. november 2010 kl. 16:11
super500
ja nemlig, motionen er for din almene sundheds skyld, og hjælper med til at du måske bliver rask som ældre. men til vægttab er det maden der er vigtigt,
ps. det hjælper heller ikke at spise sundt, hvis du spiser for meget!!!
ps. det hjælper heller ikke at spise sundt, hvis du spiser for meget!!!
14 år17. november 2010 kl. 18:25