#2 af BMS (slettet)
Ros :0)
Du læser en tråd i debat > vægttabBMS (slettet)
re: Ros :0)
Super flot, og rigtig god idé :-)
Jeg skal da bestemt også rose mig selv.
Jeg skal have ros for at have tabt mig, og endelig er landet på min ønskevægt. Nemlig 72 kg. (lige nu vejer jeg 71,4) Er gået fra 84,1 kg.
Jeg skal også have ros for at kunne løbe. Jeg er oppe på 8,1 km.. Mit store mål er 10 km i et stræk.
Udover det skal jeg have ros for at have skåret mit cigaretforbrug ned til 10 om dagen.
God aften herfra :-)
Jeg skal da bestemt også rose mig selv.
Jeg skal have ros for at have tabt mig, og endelig er landet på min ønskevægt. Nemlig 72 kg. (lige nu vejer jeg 71,4) Er gået fra 84,1 kg.
Jeg skal også have ros for at kunne løbe. Jeg er oppe på 8,1 km.. Mit store mål er 10 km i et stræk.
Udover det skal jeg have ros for at have skåret mit cigaretforbrug ned til 10 om dagen.
God aften herfra :-)
14 år16. november 2010 kl. 19:00
Katja W (slettet)
Sikke en god ide..!!
Jeg glemmer nok at rose mig selv for hvad jeg har gjort.
- Jeg vil rose mig selv for, at jeg efter min fars død tog mig sammen og har smidt min overvægt på 28 kg.
- Og for at jeg har holdt vægten i 2 år nu. Havde taget 3 kg på, efter ferier og besøg af familie og venner fra Danmark (Jeg bor i Asien). Men om 100 g er jeg igen på 63kg :o)
Tillykke til SundDiæt for at have smidt de "samme" 3 Kg igen :o) ( lige som mig. hehe )
Og tillykke til Blum for ideal vægten og løbe distancen
:o)
Jeg glemmer nok at rose mig selv for hvad jeg har gjort.
- Jeg vil rose mig selv for, at jeg efter min fars død tog mig sammen og har smidt min overvægt på 28 kg.
- Og for at jeg har holdt vægten i 2 år nu. Havde taget 3 kg på, efter ferier og besøg af familie og venner fra Danmark (Jeg bor i Asien). Men om 100 g er jeg igen på 63kg :o)
Tillykke til SundDiæt for at have smidt de "samme" 3 Kg igen :o) ( lige som mig. hehe )
Og tillykke til Blum for ideal vægten og løbe distancen
:o)
14 år17. november 2010 kl. 03:45
SundDiæt (slettet)
Skønt at læse jeres andres indlæg - og tillykke til jer begge for flotte vægttab og Blum med løb :0)
Katja, jeg er først ved at tage hul på at tabe de 3 kg igen denne gang, men du har nu alligevel meget ret, for jeg har nemlig også tabt de samme kg flere gange før ;0)
I dag skal jeg roses for, at jeg har overholdt min diæt rigtig godt og lavet et dejligt udvalg af vegetarmad i går og i dag til familien + fiskefrikadeller til søn og mand (de elsker begge det meste vegetarmad, men det er kun mig, der lever fuldstændig vegetarisk).
Katja, jeg er først ved at tage hul på at tabe de 3 kg igen denne gang, men du har nu alligevel meget ret, for jeg har nemlig også tabt de samme kg flere gange før ;0)
I dag skal jeg roses for, at jeg har overholdt min diæt rigtig godt og lavet et dejligt udvalg af vegetarmad i går og i dag til familien + fiskefrikadeller til søn og mand (de elsker begge det meste vegetarmad, men det er kun mig, der lever fuldstændig vegetarisk).
14 år17. november 2010 kl. 18:18
Jannice (slettet)
Jeg vil også rose mig selv for at jeg, siden august, har tabt mig fra 69,2 til 52,6. Altså i alt 16,6 kg!!! Jeg er bare SÅ GLAD! Nu bliver udfordringen så bare at holde denne vægt..
Megen ros til alle i andre også med jeres flotte resultater og fokus på det positive.
Mvh Jannice
Megen ros til alle i andre også med jeres flotte resultater og fokus på det positive.
Mvh Jannice
14 år18. november 2010 kl. 12:32
SundDiæt (slettet)
Så er det tid til mere ros:
I dag er det gået rigtig godt med maden trods et møde, hvor der blev lokket med morgenbrød og croissanter (som jeg undlod at spise - heldigvis var der også lidt frugt).
Aftensmaden er også gået godt med overholdelse af portion-størrelsen, så nu mangler jeg bare at tackle aftenen (er klar med skrællede gulerødder, div grønt og en pære ;0) ...), så er denne dag i hus.
I dag er det gået rigtig godt med maden trods et møde, hvor der blev lokket med morgenbrød og croissanter (som jeg undlod at spise - heldigvis var der også lidt frugt).
Aftensmaden er også gået godt med overholdelse af portion-størrelsen, så nu mangler jeg bare at tackle aftenen (er klar med skrællede gulerødder, div grønt og en pære ;0) ...), så er denne dag i hus.
14 år18. november 2010 kl. 17:55
Det er her, vi fokuserer på det gode ting, som vi gør for vores vægt og sundhed hver dag - og roser os selv - for positiv energi kan give et rigtig godt boost til motivationen.
Så jeg vil lægge ud med at rose mig selv for, at jeg har taget fat på at tabe de "samme" 3 kg, som jeg tabte hen over sommeren, og synes at det går godt med at få de gode vaner tilbage med fokus på sund mad, portionsstørrelser, nattesøvn og motion.
Jeg er også glad for, at jeg har overskud til at fokusere på en målrettet indsats for vægttab i stedet for at bruge for meget energi på at ærgre mig over de uvelkomne tilbagevendte kg og undre mig over, hvor hurtigt de kom tilbage.
Det gode ved den tilbagevendende rutsjetur mellem idealvægten og idealvægten + 1-5 ekstra kg, er jo, at man får en rigtig god indsigt i sine egne svage punkter og dårlige mønstre og ved præcis hvad der virkede ved de sidste mange vægttab ... og så er det jo "bare" på med vanten igen ... ;0)