Super flot, og rigtig god idé :-)
Jeg skal da bestemt også rose mig selv.
Jeg skal have ros for at have tabt mig, og endelig er landet på min ønskevægt. Nemlig 72 kg. (lige nu vejer jeg 71,4) Er gået fra 84,1 kg.
Jeg skal også have ros for at kunne løbe. Jeg er oppe på 8,1 km.. Mit store mål er 10 km i et stræk.
Udover det skal jeg have ros for at have skåret mit cigaretforbrug ned til 10 om dagen.
God aften herfra :-)
#2 af BMS (slettet)
Det er her, vi fokuserer på det gode ting, som vi gør for vores vægt og sundhed hver dag - og roser os selv - for positiv energi kan give et rigtig godt boost til motivationen.
Så jeg vil lægge ud med at rose mig selv for, at jeg har taget fat på at tabe de "samme" 3 kg, som jeg tabte hen over sommeren, og synes at det går godt med at få de gode vaner tilbage med fokus på sund mad, portionsstørrelser, nattesøvn og motion.
Jeg er også glad for, at jeg har overskud til at fokusere på en målrettet indsats for vægttab i stedet for at bruge for meget energi på at ærgre mig over de uvelkomne tilbagevendte kg og undre mig over, hvor hurtigt de kom tilbage.
Det gode ved den tilbagevendende rutsjetur mellem idealvægten og idealvægten + 1-5 ekstra kg, er jo, at man får en rigtig god indsigt i sine egne svage punkter og dårlige mønstre og ved præcis hvad der virkede ved de sidste mange vægttab ... og så er det jo "bare" på med vanten igen ... ;0)