Hej

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hej
Hej alle herinde

Jeg er tilfældigt faldet over denne gruppe .. og den virker da bare rigtig god *S*

Jeg vil lige fortælle lidt om mig selv ... jeg er 31 (fylder 32 i denne måned ) jeg har to børn på 9 og 13 ... jeg gik på kur den 1 januar i år .. min startvægt var 122 .. men nu er jeg kommet ned på 105,6 .. så der er da heldigvis røget en hel del af *S* men jeg mangler jo stadig en hel del ... og da det hele er gået lidt i stå .. håber jeg at jeg kan få et spark bagi herinde *SS*

Det virker jo som om i er en hel flok søde mennesker der støtter hinanden .. håber da at jeg være lidt med her *S*

Håber at høre mere fra jer

Venlig hilsen Rikke_122
18 år22. maj 2006 kl. 13:23
re: Hej
Hej Rikke

Det var da et virkeligt flot vægttab!!

Det er flot, at du tager hånd om din vægt, for der er virkelig meget at vinde ved at komme ned i normalvægtsområdet.

Jeg bruger kalorierprogrammet til at udregne en kostplan, men man kan også veje sin mad og tælle kalorier i dagligdagen. Det er faktisk sjovt - og det har jeg en plan om at gøre, når jeg engang er holdt op med at amme og tilbage på arbejde. Lige nu er jeg tilfreds med bare at spise en almindelig sund kost.

Hilsen Asta Elise
18 år22. maj 2006 kl. 17:57
Hej Rikke

Velkommen til.

Stort tillykke til dig med dit meget flotte vægttab - 17 kilo er da vildt flot.
Dine børn og du selv må være vildt stolte af dig.

Jeg tror du godt kan sparke dig selv igang igen, at du skriver her fortæller at du er godt i gang med at finde ny motivation frem. Det er kun os selv der kan sparke rigtigt til. Jeg tror at det øjeblik vi bestemmer at vi VIL tabe os er afgørende. Det er ikke nok at ønske at tabe vægt. Forskellen ligger i at ville sætte noget ind på at tabe sig, at være villig til at opgive nogle "dårlige" vaner og erstatte dem med nye vaner. Når vi "kun" ønsker et vægttab vil vi ikke rigtigt give afkald på det liv vi plejer at leve. Jeg har tabt 10 kilo på 14 måneder. Det har været et langsomt vægttab, men det har betydet at jeg umærkeligt har ændret familiens kost. Vi er blevet sundere. Vi får stadig pizza og pommesfrites. Vi får bare hjemmelavet pizza og p. frites fra ovn eller hjemmelavede, d.v.s. ovnbagte kartoffelbåde.alt vores kød er magert, ingen fars med mere en 6% fedt i o.s.v.

Dette var ikke et spark, mere lidt inspiration.

Go' vind

knus fra snartslank
18 år22. maj 2006 kl. 17:58
re: re: Hej
Velkommen til. Selvfølgelig må du være med.

Det er godt nok et flot vægttab du har præsteret, så det er vel ikke så mærkelig hvis du er gået lidt i stå.Du må bare ikke opgive det, men det har du jo heller ikke gjort når nu du har været inde og led på nettet og fundet os. Du har nemlig ret vi er ganske søde*ss*
18 år22. maj 2006 kl. 23:28
Velkommen til. Selvfølgelig må du være med.

Det er godt nok et flot vægttab du har præsteret, så det er vel ikke så mærkelig hvis du er gået lidt i stå.Du må bare ikke opgive det, men det har du jo heller ikke gjort når nu du har været inde og led på nettet og fundet os. Du har nemlig ret vi er ganske søde*ss*
18 år22. maj 2006 kl. 23:29
re: re: re: Hej
Det må i undskylde at det kom 2 gange, sådan kan det gå når computeren driller.
18 år22. maj 2006 kl. 23:31
re: re: re: re: Hej
Hej Rikke

Velkommen til og stort tillykke med det flotte vægtab - det er da utrolig flot at du har smidt så mange kg. På et tidspunkt går ens vægtab lidt i stå, men der er det vigtigt at man ikke giver op og fortætter for så kommer det igen.
Har prøvet det op til flere gange og så har man bare lyst til at sige: Du gider jeg ikke mere - MEN det må du ikke have tålmodighed det belønner sig i den sidste ende...................

Mange hilsner fra Smiley
18 år23. maj 2006 kl. 07:58
Jeg takker mange gange for velkomsten .. det er da dejligt at blive taget sån imod *S*

Jeg syntes bare at det har været svært me motivationen .. da jeg er den eneste i familien og vennekredsen der er på kur ... så jeg har ikke haft så mange at snakke med om det .. selvfølgelig følger de med i det men det er som om at de ikke helt kan følge de ting der er svære at komme ned i vægt ... man skal næsten være på kur for at kan snakke med om nogen af tingene *S*

Nu skal jeg bare lige finde ud af hvordan jeg bruger den her side ... det tog da også tid at finde ud af hvor jeg egentligt skulle taste min vægt ind *SG* men okey .. alt nyt er svært .. så jeg opgiver da ikke *S*

Nu er jeg kommet herind og jeg vil ikke opgive ... hverken det herinde eller min vægt .. det kan godt være at den står lidt stille nu .. jeg VIL bare ikke tage på .. så hellere den står stille *S*

Knuss Rikke_122
18 år23. maj 2006 kl. 13:53
Hej Rikke!

Også lige et velkommen fra mig. Og tillykke med det vægttab du allerede har præsteret, -det er jo super flot. Husk, hvis du har spørgsmål til noget på siden eller bare generelt, så fyr dem endelig af..Der er næsten altid en eller anden der kan hjælpe herinde...Og ja, du har ret, vi ER søde..hi hi hi..

Spiser du efter en speciel kostplan eller "bare" sundt? Og får du dyrket en masse motion?

Held og lykke med vægttabet, jeg er sikker på du nok skal klare det ;o)

Knus fra Muldebeerg
18 år24. maj 2006 kl. 06:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });