Hej Rikke
Det var da et virkeligt flot vægttab!!
Det er flot, at du tager hånd om din vægt, for der er virkelig meget at vinde ved at komme ned i normalvægtsområdet.
Jeg bruger kalorierprogrammet til at udregne en kostplan, men man kan også veje sin mad og tælle kalorier i dagligdagen. Det er faktisk sjovt - og det har jeg en plan om at gøre, når jeg engang er holdt op med at amme og tilbage på arbejde. Lige nu er jeg tilfreds med bare at spise en almindelig sund kost.
Hilsen Asta Elise
#2 af Asta Elise (slettet)
Jeg er tilfældigt faldet over denne gruppe .. og den virker da bare rigtig god *S*
Jeg vil lige fortælle lidt om mig selv ... jeg er 31 (fylder 32 i denne måned ) jeg har to børn på 9 og 13 ... jeg gik på kur den 1 januar i år .. min startvægt var 122 .. men nu er jeg kommet ned på 105,6 .. så der er da heldigvis røget en hel del af *S* men jeg mangler jo stadig en hel del ... og da det hele er gået lidt i stå .. håber jeg at jeg kan få et spark bagi herinde *SS*
Det virker jo som om i er en hel flok søde mennesker der støtter hinanden .. håber da at jeg være lidt med her *S*
Håber at høre mere fra jer
Venlig hilsen Rikke_122