Nu skal det være slut!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Nu skal det være slut!
Nu har jeg taget mig sammen til at melde mig til herinde, for nu har jeg bare fået nok.
Mit største problem er motivationen....
Jeg blev for 2 år siden mor til tvillinger, og jeg kan bare ikke tage mig sammen til at komme af med de mange ekstra kg. Før jeg blev gravid vejede jeg ca. 65kg, og havde det super godt med mig selv. Nu vejer jeg 78kg og er helt nede i kulkælderen. Jeg kigger helst ikke på mig selv i spejlet og mit intime forhold til min mand er = 0. Alt i alt er jeg bare helt nede.
Er lige startet på nyt job, og syntes nu tiden er inde til at komme igang.
Nu har jeg da været på min motioncykel 4 gange siden sidste mandag, og bare det er et stort skridt for mig.
Jeg håber virkeligt jeg kan tage mig sammen denne gang, så jeg får noget mere selvtillid.
14 år15. november 2010 kl. 11:20
re: Nu skal det være slut!
velkommen til:) din historie er lidt som min, dog ikke med tvillinger, men to børn indenfor 3 år. jeg mangler nu 2 kg så har jeg nået mit mål, 21 kg tabt. og det alt sammen takket være madital. det er super godt du har besluttet at nu skal det ske. held og lykke med din kamp.
14 år15. november 2010 kl. 13:28
Velkommen til.!! :o)
14 år15. november 2010 kl. 13:40
Hej Lotte!

Fik selv to børn med 1,5 års mellemrum og det gav så lige +40 kg. De er heldigvis ved at være væk (pyhhh) - er igang med projekt 60 kg til juleaften. Min historie kan du finde i min tråd af samme navn.

Det KAN lade sig gøre. Nu hvor jeg er så tæt på målet har jeg fået det supergodt med mig selv.

Der er rigtig mange, der har deres egen tråd som de løbende opdaterer herinde - det er et super værktøj at kunne smide gode og dårlige tanker herind. Det hjælper til at vedligeholde motivationen og er ret sjovt at læse igen, når man har været igang et stykke tid.

Tillykke med din beslutning - og held og lykke med at føre den ud i livet.

Varme tanker

Lovely
14 år15. november 2010 kl. 18:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });