#1 af shelle (slettet)
motivation
Du læser en tråd i debat > vægttabshelle (slettet)
motivation
Jeg har tabt 14 kg siden august og det har gået uper godt, men nu kan jeg mærke at min motivation er noget svingende...Jeg dyrker meget motion men det er kosten der er mit problem....øv
14 år14. november 2010 kl. 19:19
Katja W (slettet)
re: motivation
ÅHH.. Den motivation er en sær størrelse..! :o) Jeg tabte 21 kg på 21 uger for 2 år siden. Jeg var SÅ TOP motiveret. Og jeg aner ikke hvordan jeg kunne have sådan en motivation i så lang tid.! Forstår det ikke. ?! Men hvis jeg vidste hvor motivation kom fra, og hvordan man fastholder den, skrev jeg en bog. Hehe.!!
Jeg tabte mig yderligere 6-7 kg men dem tabte jeg langsommere, så jeg kunne leve livet lidt igen :o)
Jeg havde ikke rigtig motivationen til at komme helt i mit omrindelige mål. Men jeg besluttede mig for, at holde vægten til jeg havde motivationen igen.
Ud af det blå kom motivationen pludselig igen, og jeg kom i mål.?!
For mig er det bare vigtigt at jeg holder vægten og ikke tave på, når motivationen ikke er så stor. :o)
God mandag!
Jeg tabte mig yderligere 6-7 kg men dem tabte jeg langsommere, så jeg kunne leve livet lidt igen :o)
Jeg havde ikke rigtig motivationen til at komme helt i mit omrindelige mål. Men jeg besluttede mig for, at holde vægten til jeg havde motivationen igen.
Ud af det blå kom motivationen pludselig igen, og jeg kom i mål.?!
For mig er det bare vigtigt at jeg holder vægten og ikke tave på, når motivationen ikke er så stor. :o)
God mandag!
14 år15. november 2010 kl. 05:09