Hold da op, hvor flot. Hvis du spiser sundt og alsidigt, kan det da vist ikke være usundt, tvært i mod.
Måske er en del væske i starten, og det er måske nemmest at smide de første kilo, men jeg synes absolut du skal glæde dig.
Hvis man intet spiser - overhovedet - vil man tabe sig det, der svarer til ens basalstofskifte. Om ugen er det ca. 2,5 kg. Hvis man udelukkende spiser frisk frugt og grønt - med få undtagelser - vil man også tabe sig, da kroppen bruger mere energi på at fordøje, end den får tilført.
Det lyder da som om du gør det helt rigtige, mere af det.
Held og lykke fremover.
Hilsen Lene
#2 af bumlemus (slettet)
Ja, er lidt forvirret ove alt det vægttab, da man høre en masse om, at man kun må tabe sig et ½ til et helt kg om ugen, men jeg taber mig tabt mig næsten 9 kg på 4 uger, det er ikke fordi jeg gør noget specielt, da jeg troede, at jeg ville gå på Nupo-kur, men spiser bare normalt nu, men varieret og kiloerne rasler af mig??
Skal jeg være bekymret over det, eller bare være glad, da jeg simpelthen ikke fatter det, da jeg aldrig dyrker motion (læs: mindre end jeg gerne vil) og hver uge er der alligevel røget ca 1.8 -1.9 kg af mig...
Mange fredagsknus og god weekend fra
Anne Mette