Torsdagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

Torsdagsvejning
Hej alle.

Lige et kort indlæg herfra. Vægten har ikke flyttet sig for mig siden i torsdags, men det bekymrer mig ikke så meget. Jeg tror det er maden fra i går aftes, der også fylder lidt i dag. Jeg gik lidt amok med min mindste datter i frugtafdelingen i går, og vi grovåd frugt i går aftes. Ferskner, galiamelon, vandmelon og æbler skåret i mundrette stykker. Så jeg føler mig rigtig sund nu i dag, hvor jeg lige er hoppet af motionscyklen og skal til at bage grovbrød.

Hilsen Lene.
18 år18. maj 2006 kl. 11:10
re: Torsdagsvejning
Jeg har tabt det kilo jeg havde taget på sidste torsdag. Så er det nu der skal gøres en indsats så jeg kan komme videre.

I går blev en af mine kollegaer hentet af sin mand og i dag kom hun og sagde at han havde sagt at jeg havde tabt mig meget og nu skulle jeg snart ikke tabe mig mere, det luner.
18 år18. maj 2006 kl. 16:13
Hej alle sammen.
Min vægt sagde 73,6. Det er jeg rigtig glad og stolt af. Min målsætning til næste torsdag er bare at holde vægten, uden at tage på, da jeg skal til en masse fester de næste par dage.

Til Kirsten, tillykke med follk også ligger mærke til dit vægttab, det er den bedste motivation der findes:)

Manger hilsner Anja
18 år18. maj 2006 kl. 16:22
re: re: Torsdagsvejning
Hej med Jer!

Allerførst, Kirsten - positive kommentarere fra andre mennesker, og da specielt en mand, er noget af det skønneste der findes..Så tillykke med det, ret du bare ryggen og vær stolt af dine resultater indtil nu..*ss*

Og AnjaA også tillykke til dig, dejligt når det går den rigtige vej, ikke sandt.

Bumlemus, at holde vægten er noget bedre end at ta' den på og så længe du spiser så sundt, så kan jeg godt forstå du er ved godt mod..

MIN VÆGT sagde ikke noget imorges, da jeg glemte at hoppe på den, ha ha ha..MEN igår sagde den 74,8, så den er i det mindste på vej ned igen. Sidste uge sagde den 75,6 så jeg klager ikke. Bare det jeg er under de 75 ville være skønt, hvis det kunne fortsætte..Så det må jeg knokle lidt for...

Lad os kæmpe videre! ;o) Ha' en dejlig uge og weekend!

Knus fra Muldebeerg
18 år18. maj 2006 kl. 20:48
Hej

Jeg tilslutter mig lige torsdagsvejnings-tråden (selvom det blev en fredagsvejning for mig).

Min vægt sagde 86 kg, og jeg er glad, for det er det laveste den har stået på siden jeg kom herind. I mandags sagde den 88, så det her kalorietælling, det dur bare :-)

Jeg skal til fest i aften og i morgen aften, så jeg forventer mig ikke det store de næste dage, men øj, hvor er jeg tilfreds med at veje 86. De 85 er pludselig tæt på!
18 år19. maj 2006 kl. 09:50
re: re: Torsdagsvejning
Hejsa

Stort tillykke til alle jer som har været på vægten det er bare så dejligt at læse - jeg skal først på vægten næste uge regner jeg med ;o)
Op på hesten igen og så viser vi resultater i næste uge.......

Rigtig god weekend til jer alle sammen

Mange hilsenr smiley
18 år19. maj 2006 kl. 13:32
re: re: re: Torsdagsvejning
Hej alle

Tillykke til jer, der har tabt jeg. Og det gælder jo næsten alle, flot flot.

Her siger det bare status quo, og det er også helt i orden. Jeg har ikke det helt store overskud til projekt "slank til jul", som jeg kalder det. Travlt på arbejdet og i privaten. Så det er ok, at jeg bare holder vægten.

Anna
18 år21. maj 2006 kl. 15:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });