Hej Asta Elise
Åh det er aldrig rart når der er problemer på ens arbejdsplads og jeg kan godt følge dig i det du skriver. Ved ikke lige om jeg har nogle gode forslag for du skriver selv at det nok er en god idé med en god travetur og det tror jeg nu også at du har godt af - så kan du også få tankerne lidt på afstand. Men når der er noget som bekymrer mig får jeg også meget ondt i min mave og det er bare så surt. Håber på det bedste for dig.
Mange hilsner Smiley
#2 af Smiley77 (slettet)
Jeg kan mærke, at jeg har helt ondt i maven ved at tænke på, at jeg måske ikke kommer tilbage til min egen klasse, men måske skal være parallelklasselærer i stedet. Jeg er især bekymret over en elev en elev, som har tendens til ordblindhed, som jeg fik godt i gang med at læse, og hvor jeg har glædet mig til at tage fat på staveproblematikken. Det kommer til at knuse mit hjerte, hvis jeg skal sidde i teammøder og høre en kollega beklage sig over, hvor svag eleven er, og hvor negative familien er overfor specialundervisning, når jeg ved, at jeg kan få ham til at blomstre.
I går følte jeg mig bare sulten. Men nu kan jeg mærke, at det ikke er sult, men dårlig mavefornemmelse. Jeg må se, om vi ikke kan komme ud på en god travetur, så jeg kan få ro i kroppen.
Hilsen Asta Elise