2 kilo flæsk på maven

Du læser en tråd i debat > vægttab

2 kilo flæsk på maven
Hej alle

Nu har min vægt stået stille i næsten to uger. Den har ligget ret stabilt mellem 90 og 91 kg. Jeg tæller ikke i 100 gram men i hele kilo, da der, tror jeg da i hvert fald ,nemt kan være et kilo ufordøjet mad i systemet. Egentlig er jeg ovendud tilfreds. Jeg har jo tabt cirka 10 kilo siden den 1 august ca.(startvægt ca. 99 kilo og moderat bygning, højde 189cm) og taget to kilo muskler på vil jeg vurdere, grunden den megen cardio og vægttræning. Kan mærke at jeg er stærkere og meget mere fit og let til bens. Så nu er der ca. 2 kilo flæsk lige midt på maven der skal af. Jeg er ret fit på arme, bryst og ben. Ved af erfaring at de her 2 kilo bliver det sværeste at smide. Og så var det jeg tænkte på, om der er nogen af jer der har nogen ideer til hvordan, jeg kan komme af med de 2 kilo flæsk på maven?

Knud
14 år8. november 2010 kl. 15:22
re: 2 kilo flæsk på maven
Enkeltumættet fedt skulle jf. fofatterne bag "Spis Maven Flad" have en gavnlig effekt på mavefedtet, så du kan prøve at guffe mandler (der skulle være mest effektiv!), avocado, hasselnødder, hellefisk, oliven og andre fødevarer, der er rige på enkelt umættet fedt.
14 år8. november 2010 kl. 16:17
re: 2 kilo flæsk på maven
Hej

Tak for rådet. Jeg er jo vild med hellefisk, avocado og mandler, så det er jo bare superfedt.

Ps. Jeg taber faktisk fedt på maven kan jeg se. Der er måske kun 1,5 kg tilbage nu. Sjovt er det så at vægten i de her uger er meget stabil på ca. 90, 7 kg. Tror at det sikkert skyldes at jeg tar på i muskler. Testede lige hvor stærk jeg er i benpres. Kunne klare 230 kg. Og kunne nok lige presse mig selv på 240 kg. Det er en fremgang på 80 kg på tre måneder. I ryg/mavepres tager jeg alle de kilo der er i maskinen dvs. 70 kg. Fremgang på 30 kilo. Så jeg er faktisk super tilfredes. Et vægttab på 10 kilo på tre måneder og en stor øgning i muskelmasse og supervelvære i krop og sind. Jubiiiiii.............:-)

Knud
14 år10. november 2010 kl. 14:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });