på den igen....

Du læser en tråd i debat > vægttab

på den igen....
Hejsa alle.

Så har jeg lige haft et par uger uden at bruge min vægt om morgenen. Jeg har givet mig selv lidty for mange dumme undskyldninger, været til et par gode fester, en enkelt konfirmation og så¨er vægten bare steget. Jeg vejer idag 68,4. Mit mål er 64 kilo til august så jeg må stramme balderne. Jeg er begyndt at løbetræne i den lokale løbeklub - et super begynderhold - vi løber 2-3 km et par gange om ugen. Mit mål er at kunne løbe 5 km. Håber det også giver lidt muligheder rent kostmæssigt at få gang i løbetræningen.

Jeg forsøger nu via denne side at forpligtige mig selv til at gå seriøst ind i "nul slik og chips- programmet" igen. Det er min menig at melde tilbage her mindst en gang om ugen - tror jeg har brug for at stå til regnskab for nogen andre end mig selv ( kan åbentbart bilde mig selv hvad som helst ind og hvorfor det er en godt iden med de chips til maden datten gerne vil have og en enkelt kage om søndange m.m - der må da være andre der kender det??????

Knus og god vind til jer alle
Snartslank
18 år15. maj 2006 kl. 17:42
re: på den igen....
Det lyder godt, at du er klar til at tage fat igen. Jeg har været på vægten sammen med min mor i sidste uge - og nu har vi aftalt at gå på vægten hver gang vi mødes og skrive tallet i kalenderen. Det er godt at have en medkæmper - og madital kan sagtens være lige det, der holder en til ilden..

Hilsen Asta
18 år16. maj 2006 kl. 11:53
re: re: på den igen....
Det lyder som en god ide med et begynder løbehold.
Det er som om det forpligter lidt mer når man løber sammen med andre ikke sandt.

Det er også en god ide at bruge denne side og melde tilbage på. Det er rigtig man føler sig mere forpligtiget når der er andre der læser det og som du selv skriver kan man have mange dumme undskyldninger over for sig. selv.
18 år16. maj 2006 kl. 11:59

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });