Igang igen - og med indput fra det fælles forum

Du læser en tråd i debat > vægttab

Igang igen - og med indput fra det fælles forum
Jeg har været igang med vægttab siden sommerferien. Jeg tabte 4 kg på ca 2 måneder. Så mistede jeg motivationen og tog 3 af kiloene på igen. Nu har jeg besluttet at jeg skal op på hesten igen, og håber at jeg ved at deltage i det fælles forum, og kommunikere med andre om vægttab, vil hjælpe mig. Mit nye mål er at tabe 7 kg fra 1. november til 22. december. Så vil jeg have lov til at holde jul. Hvis jeg tager 1 eller 2 kilo på i julen genoptager jeg kalorieregnskabet igen til januar. Jeg glæder mig til at blive en del af det fælles forum. Mange hilsner fra

Louise
14 år1. november 2010 kl. 13:49
re: Igang igen - og med indput fra det fælles forum
Det er svært at holde vægten, men flot du er på igen. Jeg har det lidt på samme måde med julen. Kan ikke undvære alt det skønne, der hører med :)
14 år1. november 2010 kl. 21:33
re: Igang igen - og med indput fra det fælles forum
Hej Louise... jeg tror vi er mange som kan nikke genkendende til din korte historie.... mange har ovnikøbet en del gentagelsestegn ;-)
jeg er eén af dem
jeg vejer nu 105 kg. for bare 1½ mdr siden vejede jeg 93... men en sygemelding, en fyrring... og den øv øv øv føelse som følger med.....har fået mig til at trøstespise.... helt vildt og ustyrligt.....
NU er det op på hesten !!!!!!
så lad os mødes her ;-)
14 år2. november 2010 kl. 08:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });