Mit iformløb i går

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mit iformløb i går
Hejsa med jer!

Ja så var jeg jo til mit første løb i år og det foregik inde på Frederiksberg iform løbet. Om morgen have jeg godt nok ondt i mine ben, men min søde kæreste Bamse gav mig lid massage så benene kunne være klar til at løbe de 5 km.

Hmm ja jeg syntes ikke lige at det startede så godt for inden den første km syntes jeg at jeg var ved at få sidestik av av, men jeg fik heldigvis styr på det og løb turen uden mere sidestik og min tid blev også 28.44 så det er jeg bare super tilfreds med. Bamse have ellers sagt at jeg gerne skulle under de 28. min for ellers skulle jeg efter morgenmad i næste weekend - så ja jeg må jo nok afsted i næste uge efter morgenmad *sms*.

Så nu skal jeg så træne til mit næste løb som er den 23. maj - der skulle jeg jo gerne slå min tid fra i går - så det vil tiden jo vise sig om jeg gør......................

Mange knus fra Smiley
18 år15. maj 2006 kl. 07:57
re: Mit iformløb i går
Hej Smiley..

Jeg synes det er ret godt gået. Det synes jeg i det hele taget det er, bare man kommer ud og løber. Det er mange år siden jeg har løbet og da var jeg i ret god form. Cyklede langt hver dag, spillede håndbold og løbetrænede. Jeg meldte mig til Marselis-løb i Århus - 12 km. Min "gamle" mormor på den gang 60 år var også med og hun løb fra mig. Resten af familien synes det var vældig morsomt, men som 18-årig synes jeg rent ud sagt det var noget lort, men det var flot af hende.

Nu er jeg mere til cykling - spinning, men misunder jer andre, der kommer ud i naturen og motionerer. Jeg ved ikke rigtig hvorfor det ikke bliver. Måske flovhed over ikke at kunne løbe ret langt, eller at man bliver rød i hovedet eller hvad ved jeg, så forløbig holder jeg mig til min cykel og beundrer Jer der kommer ud at løbe.

Hilsen Lene
18 år15. maj 2006 kl. 09:21
re: re: Mit iformløb i går
Hej Smiley.

Jeg syntes nu din tid var rigtig flot, og jeg kunne jo godt se hvor meget energi du havde brugt, så det kan du jo kun være stolt af.
28.44 er jo rigtig flot, og du er jo heller ikke eliteløber som nogle af de andre der var med, din tid og det du har præsteret er jo kun dig der kan være tilfreds med, og det ved jeg også du er.
Det det gælder om er jo også at komme ud og røre sig, ikke sandt.
Så vær stolt af dig selv søde.
Knus Bamse

Bumlemus, jeg tror du fokusere for meget på hvad andre tænker om dig, og ikke hvad du har lyst til.
Fordi man er rød i hovedet, fordi man løber langsom eller ikke ret langt, er total lige meget, det dét handler om er jo at man kommer ud og dyrker den motion man kan lide.
Lad være med at gå dig på at din mormor løb fra dig, for det kunne jo også nemt være at hun var i bedre form end dig, så jeg syntes du skal tage dine løbesko på og komme ud og løbe det du har lyst til, og så ellers være fuldstændig ligeglad om hvad andre tænker om dig.
Fuld skrue frem og bare afsted.
De bedste ønsker
Bamse
18 år15. maj 2006 kl. 14:31
re: re: re: Mit iformløb i går
Hejsa Smiley!

Det var nu en rigtigt flot tid du der præsterede, synes jeg. Og var der ikke noget med at du kom helt ned på 28.37 da du fik den eksakte tid?? *ss* Det er da sejt...Jeg må vist til at ta' mig lidt sammen, så jeg også kan få lidt fut under fødderne til mit næste løb her i starten i juni ;o)

Bumlemus; fat du bare løbeskoene og kom ud i naturen. Jeg er bestemt heller ikke den hurtigste, tværtimod, så er jeg vist lidt af en "lunter", der ikke kan hitte ud af at presse mig selv.. *ss*

Knus fra Mulde
18 år16. maj 2006 kl. 17:25
re: re: re: Mit iformløb i går
Hej Bamse.

Ja, du har nok ret.. I mine unge dage bekymrede jeg mig ikke så meget om, hvad andre tænkte, det er vist kommet lidt med alderen. Så jeg samler mod til at tage løbeskoene på og indtil da cykler jeg.

Hilsen Lene
18 år17. maj 2006 kl. 09:07
re: Mit iformløb i går
tusind tak for alle jeres svar - var også meget stolt af min tid. Skal til løb igen tirsdag så der håber jeg at kunne løbe lidt bedre ;o) men nu må vi se for jeg har ikke løbet siden søndag, men regner med at tage en tur fredag og lørdag elelr søndag.

Knus Smiley
18 år18. maj 2006 kl. 08:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });