#2 af Muldebeerg
Justering af mål..
Du læser en tråd i debat > vægttabMuldebeerg
re: Justering af mål..
Hejsa Lene!
Et mål med 8 kg. er skam også flot og med din motivation lige pt, så skal du såmænd nok nå det, det er jeg slet ikke i tvivl om...Lækkert med noget chokolade til de dage, hvor du beslutter dig for at det er ok.. ;o)
Knus fra Mulde
Et mål med 8 kg. er skam også flot og med din motivation lige pt, så skal du såmænd nok nå det, det er jeg slet ikke i tvivl om...Lækkert med noget chokolade til de dage, hvor du beslutter dig for at det er ok.. ;o)
Knus fra Mulde
18 år14. maj 2006 kl. 23:28
Smiley77 (slettet)
re: Justering af mål..
Hej Lene
Der skal også være plads til at kunne justerer sine mål en gang imellem for hellere justerer lidt end ikke at nå sine mål - så jeg er sikker på at du nok skal nå de 8 kg.
Mange knus fra Smiley
Der skal også være plads til at kunne justerer sine mål en gang imellem for hellere justerer lidt end ikke at nå sine mål - så jeg er sikker på at du nok skal nå de 8 kg.
Mange knus fra Smiley
18 år15. maj 2006 kl. 07:53
bumlemus (slettet)
re: re: Justering af mål..
Hejsa.
Ja, det er pudsigt. I dag er jeg pludselig mere stolt af mit vægttab, når jeg ligger på kurven, end jeg var i går, da jeg lå under.. Mage til selvbedrag kunne man sige ;-)
Ja, det er pudsigt. I dag er jeg pludselig mere stolt af mit vægttab, når jeg ligger på kurven, end jeg var i går, da jeg lå under.. Mage til selvbedrag kunne man sige ;-)
18 år15. maj 2006 kl. 09:24
bumlemus (slettet)
re: re: re: Justering af mål..
Ups.. Over altså..
18 år15. maj 2006 kl. 09:25
Det går p.t. bare forrygende. Vi var på besøg hos mine svigerforældre hele lørdagen, frokost kaffe og aftensmad, men med lidt omtanke holdt jeg mit kalorieindtag, hvor det skal være, og der var plads til en enkelt øl til frokost og et glas vin til aften.
På mors dag i dag har jeg fået masser af blomster og en enkelt pakke chokolade - Anton Bergs blommer i madeira - nam nam. Noget af det eneste slik, jeg absolut godt kan lide, så der skal jeg lige afsætte nogen "luksuskalorier" ind i mellem.
Hilsen Lene.