#2 af bumlemus (slettet)
Baby på banen igen igen
Du læser en tråd i debat > vægttabbumlemus (slettet)
re: Baby på banen igen igen
Hej Baby.
Du lyder da topmotiveret. Held og lykke med det.. På denne årstid synes jeg også der er noget mere energi, man får lyst til at foretage sig noget, så det er helt sikkert et godt tidspunkt at starte på.
Hilsen Lene
Du lyder da topmotiveret. Held og lykke med det.. På denne årstid synes jeg også der er noget mere energi, man får lyst til at foretage sig noget, så det er helt sikkert et godt tidspunkt at starte på.
Hilsen Lene
18 år14. maj 2006 kl. 22:28
Muldebeerg
re: re: Baby på banen igen igen
Hej Baby!
Velkommen retur til os og som du da "oser" af motivation...Skønt! Det smitter jo af på os andre, i hvert fald på mig. Jeg ta'r en uge af gangen og starter op på en kost- og skalleuge imorgen, så lad os bare komme igang..
Knus fra Mulde
Velkommen retur til os og som du da "oser" af motivation...Skønt! Det smitter jo af på os andre, i hvert fald på mig. Jeg ta'r en uge af gangen og starter op på en kost- og skalleuge imorgen, så lad os bare komme igang..
Knus fra Mulde
18 år14. maj 2006 kl. 23:27
Smiley77 (slettet)
re: re: re: Baby på banen igen igen
Hey Baby
Velkommen tilbage igen og ja motivationen er jo i top og det er bare skønt at læse. Er også først lige kommet med igen, så vi må jo støtte hinanden hele vejre ik?
Mange hilsen fra smiley
Velkommen tilbage igen og ja motivationen er jo i top og det er bare skønt at læse. Er også først lige kommet med igen, så vi må jo støtte hinanden hele vejre ik?
Mange hilsen fra smiley
18 år15. maj 2006 kl. 07:50
Jeg har de sidste par måneder ligget på den lade side for at sige det pænt. Konfirmation og et par koncerter har ganske enkelt taget mit krudt - og så tog dovenskaben over!
Jeg har tilbragt tiden på min mås i fifaen med strikketøj, kage, sodavand, kaffe etc - lige til at få sår af - for ikke at tale om dårlig samvittighed og ekstra kilo.
Min vægt er steget til 67,1 kg, så nu har jeg sat startdato fra sidste mandag. Mit mål er 60 kg inden d. 31-8! NU skal det altså være!
Hilsen
Baby