Mit I Form løb...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mit I Form løb...
....i Odense gik ganske godt..Vejret var jo super godt i søndags, så kunne man næsten ønske sig bedre omgivelser end Kongens Have og en masse glade mennesker?

Jeg løb mine 5 km. på 29.51, -det var en ok tid, ikke overvældende, men nu har jeg også kun løbetrænet ca. 1 uge, så ja...jeg kan vist ikke tillade mig at klage..Ha ha ha...Tænk, hende der løb hurtigst på 10 km-ruten var allerede i mål på 37 min. DET er da sindsygt, synes I ikke??

Anyway, vejret var godt, gaveposerne helt suveræne og min veninde og jeg hyggede os gevaldigt, så det var jo en ganske god dag...Og får lige at nævne det endnu engang, så er det et meget positiv oplevelse at deltage i et motionsløb - også bare for hyggens skyld..Der er bunkevis af dem her hele sommeren, så klø bare på og nævn det evt. herinde, hvis I skal med....(hvis I har lyst)

Knus fra Mulde
18 år10. maj 2006 kl. 17:22
re: Mit I Form løb...
Jeg så noget fra løbet i tv fyn. Jeg vil indrømme jeg er lidt misundelig, men samtidig tør jeg ikke. Jeg arbejder lidt med mig selv for at lokke mig til sådan et løb.
18 år11. maj 2006 kl. 08:50
re: re: Mit I Form løb...
Hej Kirsten!

Nu husker jeg ikke hvor du bor henne af i landet, men hvis du er i det jyske, kan du bare sige til..Så skal jeg skam nok følges med dig til sådan et løb. Det er faktisk en rigtig god og hyggelig begivenhed, og der er massevis af dem...

Held og lykke med det!

Knus fra Mulde
18 år12. maj 2006 kl. 11:44
re: re: re: Mit I Form løb...
mange tak for tilbudet. En skønne dag melder jeg mig også til et løb, jeg skal bare træne først. Jeg bor på fyn
18 år12. maj 2006 kl. 18:33
re: Mit I Form løb...
Hey Mulde

Sådan det er da flot at du kom under 30 min - selvom du ikke selv er helt tilfreds, men så gør du det jo bare bedre til næste løb ik?
Var jo også til løb i går iform i KBH - og jeg kom heldigvis under de 30, min tid blev 28.44 så det var bare så skønt.

Men ja det er skønt at deltage i disse løb og jeg syntes godt nok også at det var fine gaver i gaveposen i år og løbe t-shirten er bare super - skal jo løbe igen her den 23. maj og så til juni hvor det er alt for damerne.

Knus Smiley
18 år15. maj 2006 kl. 07:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });