#2 af bumlemus (slettet)
Så har jeg været på vægten!!!!!!!!!!!
Du læser en tråd i debat > vægttabbumlemus (slettet)
re: Så har jeg været på vægten!!!!!!!!!!!
Hej Smiley77.
Tillykke med det. Det kan være du bedre kan måle dit "vægttab" på cm. mål. Når du dyrker en masse motion, har du nok fået omfordelt noget fedt til muskler.
Jeg "smugvejede" mig i går, da sagde vægten plus 1,2 kg. fra i torsdags, det er simpelthen noget bras. Jeg har holdt mit kalorieunderskud - næsten, men det er på denne tid af min cyklus, og jeg håber at det bare er væskeophobning. Så jeg synes, det er lidt trælst lige p.t.
Hilsen Lene
Tillykke med det. Det kan være du bedre kan måle dit "vægttab" på cm. mål. Når du dyrker en masse motion, har du nok fået omfordelt noget fedt til muskler.
Jeg "smugvejede" mig i går, da sagde vægten plus 1,2 kg. fra i torsdags, det er simpelthen noget bras. Jeg har holdt mit kalorieunderskud - næsten, men det er på denne tid af min cyklus, og jeg håber at det bare er væskeophobning. Så jeg synes, det er lidt trælst lige p.t.
Hilsen Lene
18 år10. maj 2006 kl. 10:49
Muldebeerg
re: re: Så har jeg været på vægten!!!!!!!!!!!
Hej Smiley!
400 gram er nu da også flot gået..det er jo den rette vej og samtidig har du sat lidt ekstra kul på motionen igen efter nogle pauser, ikke sandt...
Klø du bare på, men ja, spinning ER vildt hårdt specielt her i sommervarmen..Vores lokale har selvfølgelig en bagende sol her om eftermiddagen, pyyhh....
Knus fra Mulde
400 gram er nu da også flot gået..det er jo den rette vej og samtidig har du sat lidt ekstra kul på motionen igen efter nogle pauser, ikke sandt...
Klø du bare på, men ja, spinning ER vildt hårdt specielt her i sommervarmen..Vores lokale har selvfølgelig en bagende sol her om eftermiddagen, pyyhh....
Knus fra Mulde
18 år10. maj 2006 kl. 17:16
annap (slettet)
re: re: re: Så har jeg været på vægten!!!!!!!!!!!
Smiley. Skidegodt. Lidt har også ret. Du er da på vej, ikke!
Bumlemus. Det er da helt sikkert væske. Jeg tager som regel 2-3 kilo på, når det er den tid på måneden, og jeg tager også på lige omkring ægløsningen. Skideirriterende, men sådan er vi jo indrettet :-)
Jeg tænker, at hvis det bliver for meget for dig. Så drop vægten i den uge.
Anna
Bumlemus. Det er da helt sikkert væske. Jeg tager som regel 2-3 kilo på, når det er den tid på måneden, og jeg tager også på lige omkring ægløsningen. Skideirriterende, men sådan er vi jo indrettet :-)
Jeg tænker, at hvis det bliver for meget for dig. Så drop vægten i den uge.
Anna
18 år11. maj 2006 kl. 08:16
bruger slettet
re: re: re: re: Så har jeg været på vægten!!!!!!!!!!!
jeg har også været på vægten i dag jeg har tabt mig en 1 kg 100 kg vejer jeg nu
hilsen tove
kan i have en god weekend allesammen
hilsen tove
kan i have en god weekend allesammen
18 år11. maj 2006 kl. 08:43
Ja så kom jeg op på vægten her til morgen - har tabt mig 400 gram så det er okay. Syntes ikke det er så meget når man tænker på, at det er på 14 dage, men det er jo bedre end ingenting. Har virkelig fået dyrket en masse motion i denne uge, så jeg tror ikke helt jeg kan regne med den ;o)
Var til spinning i går og det var gogt nok utroligt varmt og mega hårdt - svenden dryppede ned af mig hele timen, så jeg må sige at det er utrolig effektivt. Har taget cyklen på arbejde igen i dag, så det er jo bare skønt.
Håber at det er alt vel hos jer andre.
Mange hilsner fra Smiley