#2 af flatrunner (slettet)
Ros :-)
Du læser en tråd i debat > vægttabflatrunner (slettet)
re: Ros :-)
Jeg vil da også gerne rose mig selv ;o)
Jeg har tabt 18,6 kg på 13 uger idag, jubiiiii - nærmer mig mit delmål inden jul som kun er 3,8 kg. væk, men man kan jo altid tage lidt ekstra
Iaften skal jeg afprøve en ny opskrift, græske frikadeller med tzatziki, har lige gjort det hele klar og kan næsten ikke vente til aftensmaden
Jeg har tabt 18,6 kg på 13 uger idag, jubiiiii - nærmer mig mit delmål inden jul som kun er 3,8 kg. væk, men man kan jo altid tage lidt ekstra
Iaften skal jeg afprøve en ny opskrift, græske frikadeller med tzatziki, har lige gjort det hele klar og kan næsten ikke vente til aftensmaden
14 år20. oktober 2010 kl. 12:07
carinacarina (slettet)
Jeg har bestemt ingen ros til mig selv i dag..
Har dog ris:
Er skuffet over mig selv over at tage 3 kg på, på én dag! Ved at spise en masse kage..
Og så idag stadig vælge at tage et stykke kage? - Ingen ros for den da!!
- I andre kan være stolte over jer selv :-)!!
Har dog ris:
Er skuffet over mig selv over at tage 3 kg på, på én dag! Ved at spise en masse kage..
Og så idag stadig vælge at tage et stykke kage? - Ingen ros for den da!!
- I andre kan være stolte over jer selv :-)!!
14 år20. oktober 2010 kl. 12:31
TinaR (slettet)
Sidste uge var jeg syg og tog 2 kg på, da jeg kun havde lyst til alt det forbudte - det gav jeg mig selv lov til, da jeg jo skulle have noget ned.
I denne uge er jeg på banen igen og har siden søndag smidt mere end de 2 kg.
Jeg får spist det rigtige i de rigtige mængder og får motioneret rigeligt. Igår gik spinningen FANTASTISK - 2 lektioner med fuld skrald - jeg var skide god ;o)
I denne uge er jeg på banen igen og har siden søndag smidt mere end de 2 kg.
Jeg får spist det rigtige i de rigtige mængder og får motioneret rigeligt. Igår gik spinningen FANTASTISK - 2 lektioner med fuld skrald - jeg var skide god ;o)
14 år20. oktober 2010 kl. 12:48
xavier (slettet)
Jeg vil gerne rose mig selv for den disciplin jeg udviser hver dag ved at skrive alt på hvad jeg indtager - også selv om det er ikke altid er så gode og sunde produkter.
Jeg vil rose mig selv fordi jeg taber mig - lidt ad gangen, men nok til at jeg er gået ned i dosis af diabetes medicin.
Jeg vil rose mig selv fordi jeg taber mig - lidt ad gangen, men nok til at jeg er gået ned i dosis af diabetes medicin.
14 år20. oktober 2010 kl. 12:49
Trif
God tråd ;-)
Jeg vil gerne rose mig selv for at spise det rigtige, skrive det hele ned, træne mega hårdt 5 gange om ugen - TRODS at vægten ikke har rokket sig i 14 dage....
Men lige tog 3 kg op nu mens jeg har menstruation...
Meeeeeen jeg giver IKKE efter!!!!!!!
Næste uge, så må der være mindre vægt - ikk :-)
Og stor ros til alle I andre, godt gået!!!
Jeg vil gerne rose mig selv for at spise det rigtige, skrive det hele ned, træne mega hårdt 5 gange om ugen - TRODS at vægten ikke har rokket sig i 14 dage....
Men lige tog 3 kg op nu mens jeg har menstruation...
Meeeeeen jeg giver IKKE efter!!!!!!!
Næste uge, så må der være mindre vægt - ikk :-)
Og stor ros til alle I andre, godt gået!!!
14 år20. oktober 2010 kl. 13:55
slankemarie (slettet)
Jeg er også med på lidt "selv-ros"... fordi jeg for 2 år siden endte med at have tabt 81 kg - udelukkende ved at lægge kosten om og begynde at cykle ca 20 km dgl...
Desværre fik jeg de efterflg 2 år samlet ca 20 af de tabte kg op igen :-(
Nu vil jeg så gerne rose mig selv, fordi jeg har taget fat i problemet igen og fulgt den samme "opskrift" som før... og indtil nu har tabt 7,5 kg!!!!
Alle herinde fortjener ros for at tage kampen op :-)
Desværre fik jeg de efterflg 2 år samlet ca 20 af de tabte kg op igen :-(
Nu vil jeg så gerne rose mig selv, fordi jeg har taget fat i problemet igen og fulgt den samme "opskrift" som før... og indtil nu har tabt 7,5 kg!!!!
Alle herinde fortjener ros for at tage kampen op :-)
14 år20. oktober 2010 kl. 15:42
Jeg vil starte med at rose mig selv for nu at have tabt 11 kg. siden marts måned. er så stolt af mig selv for endelig at tage kampen op!
Håber andre vil komme med ros til jer selv! Det virker mentalt rigtig godt! :-)