Franske kvinder bliver ikke fede

Du læser en tråd i debat > vægttab

Franske kvinder bliver ikke fede
Jeg har bogen hjemme fra biblioteket og vil gerne anbefale den som hyggelæsning. Er man ved at løbe sur i afsavn og disciplin, kunne man måske lade sig opløfte at en mildere kur. Devisen er at man må gerne nyde det søde liv, hvis man er lidt snu. Feks spis lidt af desserten, men lad brødkurven og de fleste pomfritter ligge.

Det tankevækkende er, at vi danske kvinder også har hørt til blandt de slankeste i Europa. Måske skulle vi genoplive nogle af vores gamle madtraditioner. Jeg kan huske, at min egen mor fik en kop kaffe, når jeg fik sodavand på en cafe - det hed vist et cafeteria dengang.

Hilsen Asta Elise
18 år9. maj 2006 kl. 11:23
re: Franske kvinder bliver ikke fede
Hej Asta Elise.

Den minder mig om en bog, jeg har hørt om. Jeg mener den er skrevet af en mand - dansker - og skulle hedde noget i retning af "spis hvad du vil". Jeg kan huske, at et eksempel var med rundstykker. Man behøver jo ikke komme både smør og ost på, men vælge en af delene. At man med lidt omtanke ikke behøver lide de store afsavn, for så bliver det nemt for surt.

Hilsen Lene
18 år14. maj 2006 kl. 22:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });