#2 af Michacha (slettet)
har taget på, men hvorfor??
Du læser en tråd i debat > vægttabMichacha (slettet)
re: har taget på, men hvorfor??
Jeg undrede mig over det samme engang og fik at vide, at i perioden efter ægløsning ophober der sig mere væske i kroppen, men at det går væk af sig selv. Nogen får det mere end andre, men det er ikke noget at være bekymret for. Hvis du føler at det lidt ødelægger din motivation eller andet så husk, ved siden af at veje dig, at tage dine mål jævnligt, for selvom man måsker tager lidt på (væske, muskler etc.) så kan man stadig se tabet på målebåndet :)
14 år20. oktober 2010 kl. 07:23
Lovely
Jeg oplever helt klart væskeophobninger omkring ægløsning. Det varierer fra måned til måned om og hvor meget jeg tager på - men jeg kan ALDRIG tabe mig omkring ægløsning!
Lovely
Lovely
14 år20. oktober 2010 kl. 12:52
silentgirl (slettet)
Ok det er da helt klart betryggende at vide, at jeg intet galt har gjort, men at det er pga ægløsningen, for undrede mig da godt nok over den vægtøgning, men er stadig top motiveret, mangler kun 9 kg fra mit mål.
Kom dog til at synde idag for første gang siden jeg startede op, men ved jo at jeg ikke tager mine tabte 10 kg på i løbet af en dag, så jeg smutter op på hesten igen imorgen.
Kom dog til at synde idag for første gang siden jeg startede op, men ved jo at jeg ikke tager mine tabte 10 kg på i løbet af en dag, så jeg smutter op på hesten igen imorgen.
14 år20. oktober 2010 kl. 22:05
jeg havde ægløsning igår kan man tage på af det? Jeg ved ialtfald jeg tager på op til min menses men har dog ikke oplevet det ved ægløsning eller så har jeg bare aldrig lagt mærke til det.