Jeg går selv til spinning og jeg er vild med det. Jeg ville ikke selv kunne presse mig selv til at drypsvede som vi gør til spinning.
Sidst jeg blev vejet på motionscenteres vægt, kunne jeg se at jeg havde tabt fedt på torsoen og også øget muskelmassen samme sted, det tror jeg selv at det er de øvelser på bolden der gør det. For det går jeg også til.
#2 af Kirsten P (slettet)
Ja du er det hvis på tiden jeg selv sender et lille indlæg - har jo læst med længe, men har ikke skrevet før i sidste uge. Har været med for ca. et halv år siden så der er jo mange som jeg ikke kender mere ;o)
Jeg har været i gang med kostomlægning i mange år nu og har da også tabt mig en del kg, men det kniber med de sidste 5-6 kg - de vil bare ikke af selvom jeg syntes, at jeg gør alt det rigtige.
I går tog jeg cyklen på arbejde og har også gjort det i dag - regner faktisk med at tage den hele ugen og det er jo kun til torsdag med - har ca. 13 km hver vej så det er en dejlig tur.
I aften skal jeg til spinning - har gået ca. en måned og "kun" været på intro holdet med i aften skal jeg på det lige over indtro så det bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå - det er en hel time og det er en god måde at få sved på panden på syntes jeg. I morgen skal jeg til boldtræning - der hvor man laver forskellige øvelser på bolden skøn måde at få rørt sig på.
Det var bare lige lidt for mig - i må hygge jer.
Mange hilsner fra Smiley