#2 af Kirsten P (slettet)
Motion ;o)
Du læser en tråd i debat > vægttabKirsten P (slettet)
re: Motion ;o)
Jeg går selv til spinning og jeg er vild med det. Jeg ville ikke selv kunne presse mig selv til at drypsvede som vi gør til spinning.
Sidst jeg blev vejet på motionscenteres vægt, kunne jeg se at jeg havde tabt fedt på torsoen og også øget muskelmassen samme sted, det tror jeg selv at det er de øvelser på bolden der gør det. For det går jeg også til.
Sidst jeg blev vejet på motionscenteres vægt, kunne jeg se at jeg havde tabt fedt på torsoen og også øget muskelmassen samme sted, det tror jeg selv at det er de øvelser på bolden der gør det. For det går jeg også til.
18 år9. maj 2006 kl. 08:36
Muldebeerg
re: re: Motion ;o)
Hej Smiley!
Ja, det er skønt at se dig herinde igen *ss* Og flot at du får cyklet så meget, nogen gange ærger jeg mig meget over, at jeg har hele 45 km. på arbejde...Men på den anden side har jeg også behov for at ha' lidt afstand til det jeg laver, så jeg når at koble fra i bilen hjem...Selvom det jo ikke just gi'r den store motion, ha ha ha...
MEN spinning ER simpelthen genialt, man er SÅ brugt bagefter og jeg er også helt tosset med det, -og også med boldtræning. "Mit" fitnesscenter har lige lavet et nyt hold, som jeg prøvede i torsdags. Det var lidt interessant og hedder Power 'n' Spin..Først har man 45 min. Body pump (E'power hedder det hos os), hvor man styrkertræner m. diverse vægte, vægtstang, håndvægte osv. m. musik og instruktør. Bagefter går man direkte ind til spinning og spinner 45 min. bagefter. Det er hårdt, men virker ufatteligt godt, -så det håber jeg jeg kan komme til noget oftere....
Nå, det var bare lige lidt respons på al din træning..he he he...
Klø du bare på, så kommer de sidste kg af inden sommeren for alvor er her ;o)
Knus fra Mulde
Ja, det er skønt at se dig herinde igen *ss* Og flot at du får cyklet så meget, nogen gange ærger jeg mig meget over, at jeg har hele 45 km. på arbejde...Men på den anden side har jeg også behov for at ha' lidt afstand til det jeg laver, så jeg når at koble fra i bilen hjem...Selvom det jo ikke just gi'r den store motion, ha ha ha...
MEN spinning ER simpelthen genialt, man er SÅ brugt bagefter og jeg er også helt tosset med det, -og også med boldtræning. "Mit" fitnesscenter har lige lavet et nyt hold, som jeg prøvede i torsdags. Det var lidt interessant og hedder Power 'n' Spin..Først har man 45 min. Body pump (E'power hedder det hos os), hvor man styrkertræner m. diverse vægte, vægtstang, håndvægte osv. m. musik og instruktør. Bagefter går man direkte ind til spinning og spinner 45 min. bagefter. Det er hårdt, men virker ufatteligt godt, -så det håber jeg jeg kan komme til noget oftere....
Nå, det var bare lige lidt respons på al din træning..he he he...
Klø du bare på, så kommer de sidste kg af inden sommeren for alvor er her ;o)
Knus fra Mulde
18 år10. maj 2006 kl. 17:09
annap (slettet)
re: re: re: Motion ;o)
Hej Smiley
Jeg tilslutter mig. Det er rigtig godt at se dig herinde igen. Og der er da nogle stykker, du kender :-) Og en masse, du skal lære at kende.
Kan godt forstå, du har det svært med de sidste kilo. Det er altså ikke helt løgn, at det er dem, der er sværest at komme af med. Jeg tror, din plan med lidt "svedig" motion nok skal hjælpe dig. Og du har klaret det så flot indtil nu og holder vægten. Flot flot.
Knuser
Anna
Jeg tilslutter mig. Det er rigtig godt at se dig herinde igen. Og der er da nogle stykker, du kender :-) Og en masse, du skal lære at kende.
Kan godt forstå, du har det svært med de sidste kilo. Det er altså ikke helt løgn, at det er dem, der er sværest at komme af med. Jeg tror, din plan med lidt "svedig" motion nok skal hjælpe dig. Og du har klaret det så flot indtil nu og holder vægten. Flot flot.
Knuser
Anna
18 år11. maj 2006 kl. 08:13
Kirsten P (slettet)
re: re: re: Motion ;o)
Det lyder spændende det hold, Mulde. Det var lige sådan et jeg kunne finde på at melde mig til. Jeg plejer at styrketræne efter spinning, men det er ikke helt det samme når der står en instruktør og råbe og muskikken spiller højt.
18 år11. maj 2006 kl. 12:12
Ja du er det hvis på tiden jeg selv sender et lille indlæg - har jo læst med længe, men har ikke skrevet før i sidste uge. Har været med for ca. et halv år siden så der er jo mange som jeg ikke kender mere ;o)
Jeg har været i gang med kostomlægning i mange år nu og har da også tabt mig en del kg, men det kniber med de sidste 5-6 kg - de vil bare ikke af selvom jeg syntes, at jeg gør alt det rigtige.
I går tog jeg cyklen på arbejde og har også gjort det i dag - regner faktisk med at tage den hele ugen og det er jo kun til torsdag med - har ca. 13 km hver vej så det er en dejlig tur.
I aften skal jeg til spinning - har gået ca. en måned og "kun" været på intro holdet med i aften skal jeg på det lige over indtro så det bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå - det er en hel time og det er en god måde at få sved på panden på syntes jeg. I morgen skal jeg til boldtræning - der hvor man laver forskellige øvelser på bolden skøn måde at få rørt sig på.
Det var bare lige lidt for mig - i må hygge jer.
Mange hilsner fra Smiley