#1 af Kirsten P (slettet)
op på hesten igen,igen
Du læser en tråd i debat > vægttabKirsten P (slettet)
op på hesten igen,igen
Ja så skulle jeg været startet på en ny stribe slankedage, men det gik nu heller ikke i dag. Nu kan jeg se at jeg ikke kommer til at kunne holde 10 på stribe så jeg tror jeg vejer mig på torsdag og så igen næste torsdag og så tag det derfra.
18 år8. maj 2006 kl. 21:52
Asta Elise (slettet)
re: op på hesten igen,igen
Hej Kirsten
Jeg er meget imponeret over hvor flot du har klaret at holde de ti slankedage. Hvis du har en præcis badevægt, kunne det være at du skulle nøjes med fire slankedage på stribe fremover. Der er ingen grund til absolut at veje dig hver torsdag, hvis du ved at dagene forinden ikke er gået ,som du har planlagt.
Hilsen Asta Elise
Jeg er meget imponeret over hvor flot du har klaret at holde de ti slankedage. Hvis du har en præcis badevægt, kunne det være at du skulle nøjes med fire slankedage på stribe fremover. Der er ingen grund til absolut at veje dig hver torsdag, hvis du ved at dagene forinden ikke er gået ,som du har planlagt.
Hilsen Asta Elise
18 år9. maj 2006 kl. 08:06
Kirsten P (slettet)
re: re: op på hesten igen,igen
Jeg bliver vejet på motionscenterets vægt ca. hver 3 mdr. og det er den der er præcis og den viser andre ting også. Min egen er ikke præcis , men den er god nok til hverdag.
Du har ret det er bar et tal, og vi skal lade være med at stresse af det dumme tal. Jeg vil nu veje mig en gang om ugen de næste 14 dage og så forsøge at holde den sunde livstil. Så kan det godt være jeg tager en 10 dage på stribe igen.
Du har ret det er bar et tal, og vi skal lade være med at stresse af det dumme tal. Jeg vil nu veje mig en gang om ugen de næste 14 dage og så forsøge at holde den sunde livstil. Så kan det godt være jeg tager en 10 dage på stribe igen.
18 år9. maj 2006 kl. 08:43