Hej fifmikkel
Jeg ville ikke på vægten efter påske, så jeg ved ikke hvor meget det kostede at holde barnedåb i påsken og heller ikke hvor meget jeg tog på af bekymringerne omkring min store søns kæbeoperation. Nu er jeg tilbage på samme vægt som før påske - men jeg tror ikke jeg går på vægten foreløbigt igen.
Det er bare et tal, den badevægt fortæller mig. Alligevel bliver jeg påvirket af resultatet - og kommer let til at trøstespise, når det ikke går, som jeg ønsker. Lige nu har jeg mest lyst til bare at leve så sundt som jeg kan klare, og så se om jeg ikke får brug for seler til at holde bukserne oppe med i sommerens løb!
Hilsen Asta Elise
#2 af Asta Elise (slettet)
Men nu har jeg tabt 1½ af de 3 kg så nu har jeg fået mod på at begynde igen... synes det slog benene helt væk under mig men jeg har også haft sat mit mål ret højt. Så nu er det ændret og meget mere overskueligt.
Så fra i dag er jeg med igen, og vejer mig hver mandag ligesom før.
I uge 31 er vi blevet inviteret til Lalandia så det kunne jo være rart hvis der bare ville ryge et par kg så jeg måske kunne se en smule bedre ud i badedragt end jeg har gjort i MANGE år. MEn motivationen er da på rette vej nu *s*
Knuser