#2 af bruger slettet
I kan godt :O)
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: I kan godt :O)
Stort tillykke det er virkelig godt gået jeg er sikker på at du nå skal nå i mål du er bare super sej !!!!!!
14 år14. oktober 2010 kl. 15:54
mulle344 (slettet)
re: I kan godt :O)
tusind tak :), rart med en der er positiv, blev nemlig lige svinet til et andet sted , fordi jeg har en del viden omkring hovsa slanke kure , og råde folk til det jeg har gjort , for det e rnaturligt , man sulter ikke, og man bliver sund, og lærer ændre sin livsstil , og holde vægten, men puha
14 år14. oktober 2010 kl. 19:32
jeg er ny herinde , jeg har siden feb ændret min livsstil , smidt min 2 l coca cola væk om dagen , spist mindre potioner , og lidt mere grønt og drikker vand , det har gjort jeg har tabt 28 kilo :) og jeg sagde hele tiden , det kan jeg ikke , havde ikke psykisk overskud , og kunne ikke overskue de mange kilo, men ved at jeg gjorde det til en ny livsstil og ikke en slanke kur , så har det lykkes, for skal jo spise sådan hele tiden for ikke at tage på igen :)
og jeg e rikke fanatisk, jeg bager bare sundere brød og fedtfattige kager og drikke lidt pepsi max en gang imellem , så føler slet ikke jeg mangler noget :)
men mangler så 8 kg og hold kæft de er seje , jeg har dårlige ben og har ikke kunne dyrke så meget motion , så alle kilo er igennem kosten :)
jeg har brugt meget fra go kur med christian Bitz, for der går det ud på at leve sundt og være plads til at "leve" , jeg har så fået i vide af ham , at min forbrændning er gået i stå, fordi man også taber muskler, så bare lidt gå ture eller andet jeg kan magte ville hjælpe, ja selv sex griner
så nu har jeg lånt en kondi cykel og køre en time hver dag og hold op en energi man får , så nu håber jeg der kommer gang i det igen :)
kommer gerne med råd og opbakning