8 slankedage på stribe brudt

Du læser en tråd i debat > vægttab

8 slankedage på stribe brudt
Nu skete det. På den 8 slankedag kom der en pk. rosiner i vejen og da de var spist kunne jeg også godt lige spise 1 stk. knækbrød med ost og det smagte efter 1 stk. mere.
Jeg var glad for at jeg ikke havde noget værre i huset, for så var det blevet spist.

Nu begynder jeg på at tælle nye slankedage på mandag, men så går der lang tid før jeg bliver vejet,men jeg tør næsten hellere ikke hvis ikke jeg alligevel har tabt mig
18 år5. maj 2006 kl. 21:34
re: 8 slankedage på stribe brudt
Hej Kirsten

Jeg tror, du gør klogt i at holde ud med slankedagene. Hvis du går på vægten, risikerer du at blive stresset, hvis der er lidt yoyo effekt. Nu er du fri til at koncentrere dig om at leve sundt, og behøver ikke slås med badevægtens luner.

Hilsen Asta Elise
18 år6. maj 2006 kl. 10:14
re: 8 slankedage på stribe brudt
Hej Kirsten.

Du har ellers klaret det rigtig flot. Og det du faldt i med var jo ikke det værste ;-) så det betyder nok ikke den store vætforøgelse. Du har jo efterhånden også tabt dig rigtig meget, og så går det nok heller ikke så hurtigt mere. Så på med vanten på mandag igen.

Jeg har holdt mig fra vægten siden i torsdags og har nogenlunde holdt mit kalorieunderskud. Så jeg venter med at veje mig til på torsdag.

Hilsen Lene.
18 år6. maj 2006 kl. 12:14
re: re: 8 slankedage på stribe brudt
Hej Kirsten!

Hele 8 slankedage i streg er nu altså også flot gået, synes jeg..Og ja, du faldt i, meeen alligevel...er rosiner og knækbrød nu også at falde helt i? Det synes jeg ikke? Det er i hvert fald en flot måde at gøre det på så...-Hvis det var mig, ville det garanteret ha' været noget rigtigt usundt i stedet for..Så klø du bare på med oprejste pande, det kan du sagtens gøre..Rigtig god weekend og gode slankedage fra mandag!

Knus fra Mulde
18 år6. maj 2006 kl. 15:40
re: re: re: 8 slankedage på stribe brudt
Hej Kirsten

Syntes også at det er flot at du har holdt 8 slankedage og jeg syntes nu heller ikke at det er at falde i når du har spist rosiner og knækbrød - men det kan jo godt være at det gå udover dit kalorieforbrug............ Men lad dig ikke slå ud af det, du har jo bevist at du godt kan - som Mulde skriver tror jeg nu også at jeg ville havde faldet i med noget mere usundt.

Mange hilsner Smiley
18 år8. maj 2006 kl. 08:10
re: re: re: re: 8 slankedage på stribe brudt
Nej det er rigigt at rosiner og knækbrød ikke er det værste, men det var også kun fordi jeg ikke havde noget mer usundt i huset. Rosiner er nu også farlige når man tæller kalorier. Der er 280 kal. i 100g og i sådan en æske er der 250 g
18 år8. maj 2006 kl. 21:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });