hjælp til kalorier

Du læser en tråd i debat > vægttab

hjælp til kalorier
når det kommer til tal står min hjerne helt af, og intet er logisk mere, så det kan godt være at mit spørgsmål er ret dumt, men here goes..
min side siger at min behøver et indtag på mindst 1.485 kcal pr. dag.
For at nå dit mål:
Underskud: 755 kcal (eller mere)
MEN... er de 755 kcal trukket fra de 1485 kcal som min krop har brug for, eller hvordan? jeg vil gerne tabe mig 100 g om dagen.. håber ikk det blev alt for forvirrende...
14 år7. oktober 2010 kl. 12:44
re: hjælp til kalorier
Nej, de er ikke trukket fra.
Hvis du kigger øverst i venstre side, står der hvor meget du har indtaget og hvor meget du har forbrændt.
Så hvis du indtager 1485 kcal, skal du forbrænde 2240 kcal for at det får op. (1485 + 755).
14 år7. oktober 2010 kl. 12:56
re: hjælp til kalorier
Der skulle selvfølgelig stå : for at få det til at gå op :-)
14 år7. oktober 2010 kl. 12:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });