#1 af gothic queen (slettet)
manglende motivation
Du læser en tråd i debat > vægttabgothic queen (slettet)
manglende motivation
nu har det gået så godt de sidste 4 uger hvor der er røget 4,5 kg, men denne uge er energien helt i bund, og min motivation er også helt væk.. hele dagen spiser jeg fornuftigt, men når det bliver tid til aftens mad spiser jeg det resten af familien gør(altså ikke slankemad).
14 år6. oktober 2010 kl. 17:18
super500
re: manglende motivation
hej
slap lidt af :-)
du behøves ikke at spise "slankemad", det er jo det smarte ved denne side, bare lad være med at spise for meget!!! fyld lidt ekstra grøntsager på tallerknen, så det mætter. Min teori er at hvis der går for meget slankemad i kuren, så løber man for hurtig sur i det hele, og det er alt for svært at holde vægttabet bag efter når man skal til at spise "normalt" igen.. det er så bare min teori...
slap lidt af :-)
du behøves ikke at spise "slankemad", det er jo det smarte ved denne side, bare lad være med at spise for meget!!! fyld lidt ekstra grøntsager på tallerknen, så det mætter. Min teori er at hvis der går for meget slankemad i kuren, så løber man for hurtig sur i det hele, og det er alt for svært at holde vægttabet bag efter når man skal til at spise "normalt" igen.. det er så bare min teori...
14 år6. oktober 2010 kl. 18:57
gothic queen (slettet)
jah jeg tror du har ret.. ka godt være jeg tager lidt fri uden ud.. men ska passe på med at ikk spise for meget.. det er som om min krop skriger efter alt usundt lige denne uge..
14 år6. oktober 2010 kl. 19:02
super500
så bare husk ikke at flippe ud hvis vægten driller i næste uge, det er bare et bump på vejen, ikke en katastrofe.
14 år6. oktober 2010 kl. 22:10