Torsdagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

Torsdagsvejning
Jeg har glædet mig enormt til, at jeg også kunne være bekendt at være med i torsdagsvejningerne. Fra mandag morgen har jeg tabt 2,4 kg.
- Og ja, jeg véd jo godt at det meste er vand, men det er jeg totalt ligeglad med - jeg er igang!

Hilsen Maddie
18 år4. maj 2006 kl. 07:00
re: Torsdagsvejning
jeg vil også gerne være med i dag vejer jeg 101 kg
hilsen tove
18 år4. maj 2006 kl. 07:46
re: re: Torsdagsvejning
Også her - 89,9. T ja i sidste uge var jeg nået helt op på 92,2 - puha det var en slem forskrækkelse. Men jeg tænker, at en del af det har været væske, siden det er røget så hurtigt af igen. Men jeg er lettet. Under 90 igen. Jeg har dog ikke fået motioneret så meget de sidste 4-5 uger. Vi ligger i totalt byggerod herhjemme og har koncentreret os om det, så projektet har været gået lidt i stå, desværre. Jeg er 2 kilo fra min plan, så det er lidt skidt. Men jeg klør på :-)

Anna
18 år4. maj 2006 kl. 08:02
Tillykke Maddie og Anna med Jeres flotte vægttab. Ja, selv om noget nok er vand er det alligevel dejligt, når man kan se, vægten flytter sig.

Jeg har tabt 1 kg. på en uge og er nu på 78,7. Jeg kunne mærke det, da jeg tog bukser på, de sad ikke helt som de plejer, noget løse i det ;-) og det er altså ret fedt, når man kan mærke fedtet forsvinder. Jeg har også overholdt min motionsplan hele ugen, så jeg er rigtig motiveret til at fortsætte. Det er min slankedag nr. 4 i dag.

Hilsen Lene.
18 år4. maj 2006 kl. 09:28
Hejsa alle.

Jeg har også været på vægten. Skidt. Jeg vejer nu 67.2. Skulle gerne veje omkring 66, men jeg klør stille på.
Har enomrm travt på jobbet, er startet på løbetræning, alt tager tid. Så den tid jeg plejer at bruge på kostplanlægning priorterer jeg på andet, men ting tager tid :-)

Jeg købte nyt tøj i går. Bukser str. 38. Skidt med hvad vægten siger. det er længe siden jeg brugte str. 38.

God vind til jer alle.

Knus snartslank
18 år4. maj 2006 kl. 10:00
Hejsa

Ja jeg er jo ny herinde, eller det skal lige siges at jeg har været med før, men det er meget længe siden jeg sidst har skrevet. Har kigget med de sidste par uger og nu syntes jeg da også at jeg ville til at skrive igen.

Super flot jer som har tabt jer og jo selvom det nok for det meste er vand, så er det jo det på vægten som tæller ik?

Op på hesten igen - det er nogel gange lidt svært at få det hele til at køre og det er da super skønt at du kan være i en str 38.

Jeg har ikke været på vægten da jeg har besluttet mig for kun at stille mig op på den hver 14 dag. Så jeg venter til næste uge.

Min vægt har stået meget stille og når der så endelig sker noget er det desværre den forkerte vej ;o((((( Men jeg regner med at der snart sker noget for motionen og kosten er bare super.

Går til spinning ,boldtræning, styrketræning og så cykler og løber jeg også så det er ikke der jeg ligger på den lade side hihihihi det kniber en gang i mellem med kosten, men det er nu ikke så tit.

Mange hilsner Smiley
18 år4. maj 2006 kl. 13:20
re: re: Torsdagsvejning
Godt gået til jer der har tabt jer og op på hesten igen til dig der ikke har. Det er også dejlig når man skal ned i tøjstr.

Ogå godt til dig Tove det er det første skridt på vejen.

Det er ogå godt med den4 slankedag. Jo længere man kommer frem i rækken jo mere ærgerligt bliver det at skulle begynde forfra.

Velkommen til smiley77

Jeg vejer mig først på søndag. Det er dog en dag for tidligt, men jeg ved at det bliver svært at overholde en slankedag på søndag og så er det jo godt at det er os selv der sætter reglerne
18 år5. maj 2006 kl. 11:25
re: re: re: Torsdagsvejning
Hejsa!

Ja, min vægt sagde så 75 kg. igår...ikke så godt..Men der har også været hele 2 konfirmationer med alt for meget god mad og alt for lidt ryggrad, ha ha ha..Så det er nok der "fejlen" ligger...Til gengæld har jeg kløet på med motionen hele ugen, så måske er der lidt bedre resultater næste uge?? Tør dog ikke helt håbe på det, da jeg skal på kursus i hele 3 dage..hhhmm....

Knus og tillykke til Jer der har tabt Jer fra Mulde
18 år5. maj 2006 kl. 16:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });