Nej det blev aldrig til andet end overvejelser.
Jeg har forsøgt at træne mig op ved hjælp af løbebånd, men jeg kunne ikke overføre det til det fri. Da måtte jeg starte forfra, så der holdt mine overvejelser op.
Jeg har dog ikke opgivet at komme til at løbe. Jeg gør det 1-2 gange om ugen på løbebåndet, og håber jeg får taget mig lidt mere sammen til at løbe i det fri.
Jeg ved bare ikke rigtig hvornår jeg skal løbe for jeg vil helst ikke droppe noget af det andet motion jeg laver.
Måske til næste år
#2 af Kirsten P (slettet)
Jeg er bare lidt nysgerrig og vil høre, om der mon er nogen af Jer der har tilmeldt Jer I Form's kvindeløb i Odense nu på søndag, eller måske i København den 14. maj? Eller for den sags skyld nogle af de andre kvindeløb/motionsløb rundt om i Danmark...
Jeg selv skal til løbet i Odense på søndag, hvor jeg skal løbe 5 km, så det er jeg lidt spændt på. Var med i København sidste år og det var en rigtig hyggelig dag. Jeg er ikke nogen superløber, men det er faktisk en lidt sjov udfordring sådan at opleve et motionsløb, uanset om det er kvindeløb eller for alle...Bamse, jeg ved jo at du også (forhåbentligt) skal til løb senere på året, ikke sandt... *ss*
Knus fra Mulde