Kampen mod ædeflip

Du læser en tråd i debat > vægttab

Kampen mod ædeflip
Bare glem dette indlæg.

Men jeg må gøre et eller andet, så skriver lige.
Min BED dunker mig oven i hovedet lige nu og jeg er ved at panikke for at spise, men VIL ikke falde i vandet allerede igen i dag.
Årh, fåk, hvor er jeg presset - piv!
14 år3. oktober 2010 kl. 22:06
re: Kampen mod ædeflip
I know exactly how you feel :-(
Du har min dybeste medfølelse.
Jeg håber at du klarer den. Det lyder som om at du har viljen!

Be strong
14 år4. oktober 2010 kl. 07:01
HOLD FAST. Det er da fantastisk, at du i den grad holder fast i intentionerne - bare det, at du giver den en skalle istedet for at overgive dig - det er en sejr i sig selv.

Jeg føler SÅ meget med dig. Messer for mig selv - og for dig - det skal lykkes, det skal lykkes, det skal lykkes.

Knus og varme tanker

Lovely
14 år4. oktober 2010 kl. 09:23
Tak for støtten.
Jeg kom helskindet igennen i går aftes men vågnede åbenbart på et tidspukt i nat og var var sulten. Har spist det meste af maden men har tabt resten på gulvet da jeg er faldet i søvn.
Det er stadigvæk billigere ned at guffe 1000-1500kcal på et kvarter, så det er OK.
14 år4. oktober 2010 kl. 09:44
Det er flot, at du holdt ud! ... For hver gang du kan goere det, bliver det lidt nemmere. Man kan ikke lige maerke det de foerste gange, det kommer efter et stykke tid.

Du kan godt klare det, gtfh! Jeg ved, du kan! (og DU ved, du kan! ^^)
14 år4. oktober 2010 kl. 14:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });