#2 af bruger slettet
Hjælp ny bruger
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Hjælp ny bruger
æv hvorfor vil ingen svare?
14 år3. oktober 2010 kl. 08:21
lenille (slettet)
gey ;o)
Har først set din tråd nu.
Jeg har ikke svaret for hvorfor man ikke kan gå ind og skrive fra dagen før, men nederst i oversigten er der det forum, hvor du kan spørge madital, syntes at jeg ofte ser svar derinde til os bruger;o)
Forbrændningen, så skal kroppen bruge en vis mængde energi/ forbrændning for at "at virke" fungere pr. døgn, tror at det er udfra vægten det er regnet ud. Jeg vejer mig i det lokal træningscenter, og den vægtudskrivning jeg får, der er det også på, og den stemmer nogenlunde overens, med det der skrives i min oversigt her i madital.
Men mit bud er at stil spørgsmålet i den nederste forum, til dem bag madital.
Håber at du kan bruge svaret
Pernille.
Har først set din tråd nu.
Jeg har ikke svaret for hvorfor man ikke kan gå ind og skrive fra dagen før, men nederst i oversigten er der det forum, hvor du kan spørge madital, syntes at jeg ofte ser svar derinde til os bruger;o)
Forbrændningen, så skal kroppen bruge en vis mængde energi/ forbrændning for at "at virke" fungere pr. døgn, tror at det er udfra vægten det er regnet ud. Jeg vejer mig i det lokal træningscenter, og den vægtudskrivning jeg får, der er det også på, og den stemmer nogenlunde overens, med det der skrives i min oversigt her i madital.
Men mit bud er at stil spørgsmålet i den nederste forum, til dem bag madital.
Håber at du kan bruge svaret
Pernille.
14 år3. oktober 2010 kl. 08:33
lenille (slettet)
Øhhhhhh.... meget tidligt om morgen... Ups
Der skulle stå Hey, og ikke gey
Sorry
Lenille
Der skulle stå Hey, og ikke gey
Sorry
Lenille
14 år3. oktober 2010 kl. 08:35
bruger slettet
tak det vil jeg prøve :-)
14 år3. oktober 2010 kl. 09:09
mopsie
For neden på denne side er der en hjælp knap du kan trykke på, der finder du svar på de mest almindelige spørgsmål. Der kan du finde svarene på dine spørgsmål.
14 år3. oktober 2010 kl. 10:15
Ywon (slettet)
Hello,
velkommen til, Mooney.
Har du provet foelgende:
Gaa ind paa din "Dagbog" (ikke "Indtast mad") og find den dag du vil aendre paa. Klik det lille ikon som sidder oeverst til venstre udfor dagens "Dagbog" indlaeg. Det vil tage dig til "Indtast Mad" og du kan aendre det tilbage i tiden.
Det tog mig lang tid at opdage dette, men det er faktisk en rigtig god funktion.
velkommen til, Mooney.
Har du provet foelgende:
Gaa ind paa din "Dagbog" (ikke "Indtast mad") og find den dag du vil aendre paa. Klik det lille ikon som sidder oeverst til venstre udfor dagens "Dagbog" indlaeg. Det vil tage dig til "Indtast Mad" og du kan aendre det tilbage i tiden.
Det tog mig lang tid at opdage dette, men det er faktisk en rigtig god funktion.
14 år3. oktober 2010 kl. 14:48
Ywon (slettet)
Ikonet jeg naevner er et lille gult-og-roedt ikon som forestiller en blyant. Det sidder udfor datoen, til venstre i vinduet.
14 år3. oktober 2010 kl. 14:49
Kirsten P (slettet)
oppe i højre øverste hjørne står datoen, hvis du trykker på den kan du gå ind og ændre den
14 år3. oktober 2010 kl. 16:36
Ywon (slettet)
Ah, det havde jeg ikke set, Kirsten_P, tak for tippet. :-)
14 år4. oktober 2010 kl. 14:10
For det første kan jeg ikke gå tilbage og indtaste min kost fra f.eks. igår?
For det andet så forstår jeg ikke det med at den skriver at jeg mangler at spise for x antal kalorier og derfor har jeg tabt x antal gram. De kcal den udregner er det ikke udregnet så jeg kan tabe mig? Eller skal jeg selv finde ud af at reducere det?
For det tredje så skriver den noget med min forbrænding, hvordan kan den vide det?
Mange hilsener fra mooney