#1 af troldepigen1 (slettet)
Taget 2 kilo på, på 2 dage
Du læser en tråd i debat > vægttabtroldepigen1 (slettet)
Taget 2 kilo på, på 2 dage
Puha er der nogen af jeg som har prøvet det. At spise alt for meget også tage 2 kilo på, på 2 dage ?? Føj det kommer til at tage lang tid at komme af med igen øv for det. Men jeg er i gang igen skal helt klart både cykle og løbe senere. Er der nogen af jer som har prøvet at få kanon hovedpine af at spise efter gamle spisevaner. Jeg har været i gang i 28 uger og hvis jeg spiser efter gamle spisevaner (læs her sukker, fedt i store mængder) ja så får jeg nærmest "tømmermænd" dagen efter rent fysisk hovedpine, kvalme,mavepine kender i det ?
14 år2. oktober 2010 kl. 09:10
bruger slettet
re: Taget 2 kilo på, på 2 dage
Ja, har prøvet det hele!
14 år2. oktober 2010 kl. 11:13
Lærke89 (slettet)
du tager ikke to kilo på på to dage.. Maden du har spist er endnu ikke fordøjet og ligger stadig i din mave og vejer. Bare rolig :9
14 år2. oktober 2010 kl. 15:40
Ywon (slettet)
Jeg har provet det adskillige gange.
Det "gode" ved det er, at du taber det ligesaa hurtigt som du tog det paa. Det kan oven i loebet vaere en god ting i og med at det giver dit stofskiste et boost.
Det "gode" ved det er, at du taber det ligesaa hurtigt som du tog det paa. Det kan oven i loebet vaere en god ting i og med at det giver dit stofskiste et boost.
14 år3. oktober 2010 kl. 14:38
Ywon (slettet)
Laerke,
tro mig: Du kan SAGTENS tage to kilo paa paa to dage.
Men forhopldene skal vaere list specielle. F.eks. skal dit stofskifte vaere relativt lavt, og dine fedtdepoter skal for nyligt vaere "slunkne".
Det du tager paa er selvsagt ikke fedt - det ville virkeligt vaere umuligt - med vaeske, som bliver tilbageholdt vha salte og en overbelastet metabolik som ikke kan naa at processere den megen mad.
Dertil kommer det, du selv naevner: Der er stadigt mad i tarmene, og det vejer ligeledes - ogsaa af de aarsager som jeg naevner ovenfor.
Jeg ved, det er sandt hvad jeg siger, for jeg har oplevet det adskillige gange indenfor de seneste to mdr. (tag et kig i min dagbog, se paa forskellene i min vaegt).
tro mig: Du kan SAGTENS tage to kilo paa paa to dage.
Men forhopldene skal vaere list specielle. F.eks. skal dit stofskifte vaere relativt lavt, og dine fedtdepoter skal for nyligt vaere "slunkne".
Det du tager paa er selvsagt ikke fedt - det ville virkeligt vaere umuligt - med vaeske, som bliver tilbageholdt vha salte og en overbelastet metabolik som ikke kan naa at processere den megen mad.
Dertil kommer det, du selv naevner: Der er stadigt mad i tarmene, og det vejer ligeledes - ogsaa af de aarsager som jeg naevner ovenfor.
Jeg ved, det er sandt hvad jeg siger, for jeg har oplevet det adskillige gange indenfor de seneste to mdr. (tag et kig i min dagbog, se paa forskellene i min vaegt).
14 år3. oktober 2010 kl. 14:43
janian (slettet)
Been there done that!
Men hvis det trøster så ryger de kg der ryger hurtigt på oftest også hurtigt af igen...desuden svinger vægten jo fra dag til dag som oftest så det skal nok hurtigt gå den rigtige vej igen :D Op på hesten :)
Men hvis det trøster så ryger de kg der ryger hurtigt på oftest også hurtigt af igen...desuden svinger vægten jo fra dag til dag som oftest så det skal nok hurtigt gå den rigtige vej igen :D Op på hesten :)
14 år3. oktober 2010 kl. 20:31
troldepigen1 (slettet)
Tak jeg må på hesten igen også tage det sure med det søde (som jeg jo har spist) LOL Håber ikke det tager så lang tid at slippe af med igen :) Ywon hvad får du de dage hvor du faster ?
14 år4. oktober 2010 kl. 19:37
Ywon (slettet)
Jeg har lige selv lavet den igen. I forgaars vejede jeg 71.5 kg, og idag vejer jeg 73.5 kg.
Det er bare saa surt! For selv om man selvfoelgelig ved at det er vand, saa viser det dog stadigt at noget gaar i den gale retning, isaer hvis det gentager sig, og det har det gjort for mig.
Saa jeg har besluttet at lave om paa mine madvaner og begynde at spise mere sundt igen. Det er den bedste vej.
Held og Lykke, Troldepigen!... :-)
Det er bare saa surt! For selv om man selvfoelgelig ved at det er vand, saa viser det dog stadigt at noget gaar i den gale retning, isaer hvis det gentager sig, og det har det gjort for mig.
Saa jeg har besluttet at lave om paa mine madvaner og begynde at spise mere sundt igen. Det er den bedste vej.
Held og Lykke, Troldepigen!... :-)
14 år5. oktober 2010 kl. 12:59
troldepigen1 (slettet)
Æv ja det er så frustrerende at skulle tabe de samme kilo igen. Men det gode er at når man "snupper" dem nogenlunde med det samme så skal det nok lykkes :) Også held og lykke til dig YWON :)
14 år5. oktober 2010 kl. 19:33