Vægten står stille!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Vægten står stille!
Føler mig en lille smule presset. Vægten står stille og er bange for, at jeg ikke når mit mål d. 21.12 (smide 5 kg). Er der nogen der har et godt råd, for noget gør jeg forkert...
Mvh Ina
14 år1. oktober 2010 kl. 20:58
re: Vægten står stille!
Der kan være mange grunde til at vægten står stille, og det behøver ikke være fordi du gør noget forkert. Men tjek evt. at din vægt er noteret rigtigt og at du følger kalorieangivelse korrekt (altså at du har sat et mål så programmet fortæller hvor meget du må spise hver dag). Hvis du kun vejer de 5 kg for meget kan det være nødvendigt at skære lidt mere ned end programmet siger, de sidste kg har jeg hørt skulle være lidt svære at smide.

Og så selvfølgelig skrive ALT man spiser ind, også hvis man bare lige tager en lakrids osv.

Håber du kan bruge svaret til et eller andet.
14 år2. oktober 2010 kl. 22:17
re: Vægten står stille!
Hej :O)

Tak for dit gode råd, noter ALT hvad jeg spiser, så jeg klør bare mere på med motionen, og passer på kulhydraterne, tror at jeg får for mange...

Kram Ina
14 år3. oktober 2010 kl. 23:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });