Flad mave diæt
Du læser en tråd i debat > vægttabLovely
re: Flad mave diæt
Jeg har læst bogen - med begejstring. Følger den ikke 100%, men spiser ikke store mængder brød mv. Holder mig helt fra hvedemel, sukker osv.
Et godt tip: Mandler ristet i sukrin. Super MUFA mad, og så tager det også den søde tand.
Inden på frkskrump hjemmesiden, kan man købe opskriftsamlinger til flad-mave-diæten. Har investeret i to hæfter a kr. 50.
Held og lykke.
Et godt tip: Mandler ristet i sukrin. Super MUFA mad, og så tager det også den søde tand.
Inden på frkskrump hjemmesiden, kan man købe opskriftsamlinger til flad-mave-diæten. Har investeret i to hæfter a kr. 50.
Held og lykke.
14 år29. september 2010 kl. 19:21
janian (slettet)
Super med de mandler i sukrin det vil jeg prøve...har lavet nogle mandler svøbt i chokolade det var også bare mums :)
Jeg følger det rimelig strengt men til gengæld bruger jeg min joker ca hver dag for at det ikke skal blive alt for surt men nu har jeg også kg nok at smide hehe...har da smidt de første 1,4 siden jeg startede på fladmave maden så det er jo super :)
Jeg følger det rimelig strengt men til gengæld bruger jeg min joker ca hver dag for at det ikke skal blive alt for surt men nu har jeg også kg nok at smide hehe...har da smidt de første 1,4 siden jeg startede på fladmave maden så det er jo super :)
14 år30. september 2010 kl. 10:14
bruger slettet
hejsa min kone har bogen. Jeg køber den ikke - man kan ikke punkslanke sig ved at spise noget bestemt. Diæten i bogen forbyder stort set kulhydrater og på den måde får man et lavt energi indtag - ca 1100 kcal/døgn. Alle vil tabe sig over tid på sådan en diæt. Så ikke så meget hokuspokus - ren madital logik: mere energi ud end energi ind.
Morten
Morten
14 år3. november 2010 kl. 20:46
Lovely
Vil bare lige sige, at bogen i en vis udstrækning er evidensbaseret - og ikke en smart kur.
Jeg vil anbefale dig at læse bogen samt prøve at google den engelske udgave.
Har selv tabt 20(!!) cm i taljen.
Lovely
Jeg vil anbefale dig at læse bogen samt prøve at google den engelske udgave.
Har selv tabt 20(!!) cm i taljen.
Lovely
14 år4. november 2010 kl. 19:25
Fluffy82
Nu har jeg ikke selv læst bogen, men har dog stødt på princippet en del steder på nettet. Så vidt jeg har forstået det, handler det ikke kun om at man mister fedt selektivt på maven, men lige så meget om at hele fordøjelses-systemet for det bedre, og man derved får mindre ophobning af mad i tarmene. Effekten af dette er jo netop et "vægttab" på maven. Det samme når man træner maven: Det kan godt være at man ikke kan fjerne fedtet, men man kan stramme musklerne op, så de bedre kan holde på formerne.
14 år5. november 2010 kl. 12:41
Nogen der er på flad mave diæten som har lyst til at dele gode idéer eller andet eller bare lyst til at dele tanker....For at starte med mig selv er jeg allerede efter lidt over en uge total fanget og opslugt af at spise flad-mave mad :) elsker at man skal spise så mange nødder og fisk og kød...og utrolig nok har jeg endnu ikke savnet brød...hvilket jeg er vildt overasket over...