ville lige sige hej

Du læser en tråd i debat > vægttab

ville lige sige hej
jeg er ny herinde, jeg har været medlem siden begyndelsen af måneden, og er ny deltager på forummet. jeg har som delmål at jeg vil tabe mig og mit mål er til jul. jeg har siden jeg blev medlem(3 uger) tabt lidt over 3 kg. hvis jeg når mit mål før jul, vil jeg gerne ned på min ønske vægt. det andet er bare så jeg ikke er overvægtig mere.. men jeg ville lige sige hej, og held og lykke til alle
14 år28. september 2010 kl. 12:51
re: ville lige sige hej
Hejsa. Velkommen til, og tillykke med de 3 kg, det er sgu flot!
14 år28. september 2010 kl. 14:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });