Så blev det mandag igen. har tabt 1,8 kg siden sidste mandag så jeg er godt tilfreds. den forgangende uge har stået på puls og styrketræning, spinning og taimassage så det har været en rigtig god uge. I weekenden har jeg været til 65 års fødselsdag som kostede mig 500 gram men det er oki. Der var masser af god mad, masser af drikke og rigtig mange gode venner og familie så der blev hygget igennem :-) Jeg føler at det går den rigtige vej. Har det godt med mig selv og føler mig rigtig godt tilpas. Kosten har jeg styr på efterhånden og det samme gælder motion. Hvordan går det med jer andre herinde? Knus Chiffi
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
har tabt 1,8 kg siden sidste mandag så jeg er godt tilfreds.
den forgangende uge har stået på puls og styrketræning, spinning og taimassage så det har været en rigtig god uge.
I weekenden har jeg været til 65 års fødselsdag som kostede mig 500 gram men det er oki. Der var masser af god mad, masser af drikke og rigtig mange gode venner og familie så der blev hygget igennem :-)
Jeg føler at det går den rigtige vej. Har det godt med mig selv og føler mig rigtig godt tilpas. Kosten har jeg styr på efterhånden og det samme gælder motion.
Hvordan går det med jer andre herinde?
Knus Chiffi