#2 af snartslank (slettet)
Start igen
Du læser en tråd i debat > vægttabsnartslank (slettet)
re: Start igen
Hejsa Tangplante.
Vil bare ønske dig god vind. Det er sikkert en god ide at lade vægten stå - så har du heller ikke det pres på dig mens du læser til eksamen.
knus snartslank
Vil bare ønske dig god vind. Det er sikkert en god ide at lade vægten stå - så har du heller ikke det pres på dig mens du læser til eksamen.
knus snartslank
18 år1. maj 2006 kl. 09:47
skatterpatter (slettet)
hej tangplante - jeg er i præcis samme situation. jeg har også læseferie nu, og sommerferie d. 1 juni.
jeg kan ik gi dig så mange råd ang. spisevaner.. jeg tror det kommer meget an på hvem man er..
jeg sidder på værelset og læser, og gider simpelthen ik gå ud og tage mig noget at spise.. til gengæld er jeg ret god til at proppe noget i hovedet når jeg så holder pause om aftenen foran tv'et. det har været rigtigt slemt i denne weekend, for vi har bare haft alt muligt godt i huset..
men rigtig mange gange held og lykke med dine eksamener. jeg glæder mig sådan til en dejlig lang sommerferie!!!
jeg kan ik gi dig så mange råd ang. spisevaner.. jeg tror det kommer meget an på hvem man er..
jeg sidder på værelset og læser, og gider simpelthen ik gå ud og tage mig noget at spise.. til gengæld er jeg ret god til at proppe noget i hovedet når jeg så holder pause om aftenen foran tv'et. det har været rigtigt slemt i denne weekend, for vi har bare haft alt muligt godt i huset..
men rigtig mange gange held og lykke med dine eksamener. jeg glæder mig sådan til en dejlig lang sommerferie!!!
18 år1. maj 2006 kl. 12:46
Muldebeerg
re: re: Start igen
Hej I 2!
Kunne det hjælpe lidt at lave et rimeligt fast kostskema for Jer, når nu I læser til eksamen..Altså sådan med nogenlunde fastlagte tidspunkter, så I får noget at spise igennem hele dagen i stedet for at falde i sukkerchok om aftenen? Bare et forslag, I ku' jo evt. notere ned hvad I spiser, -mens I holder spisepausen, så kan I holde Jer selv i ørerne på den måde, uden at det bliver for omstændigt. (altså bare på en lille blok, som notatform eller lign)..
Bare et lille forslag. Ellers rigtigt god fornøjelse med eksamenslæsningen og pøj pøj med eksamenerne...
Knus fra Mulde
Kunne det hjælpe lidt at lave et rimeligt fast kostskema for Jer, når nu I læser til eksamen..Altså sådan med nogenlunde fastlagte tidspunkter, så I får noget at spise igennem hele dagen i stedet for at falde i sukkerchok om aftenen? Bare et forslag, I ku' jo evt. notere ned hvad I spiser, -mens I holder spisepausen, så kan I holde Jer selv i ørerne på den måde, uden at det bliver for omstændigt. (altså bare på en lille blok, som notatform eller lign)..
Bare et lille forslag. Ellers rigtigt god fornøjelse med eksamenslæsningen og pøj pøj med eksamenerne...
Knus fra Mulde
18 år2. maj 2006 kl. 00:53
bruger slettet
Jeg hoppede altså liiige på vægten i dag - for at se hvor galt det var gået. Og det er jeg glad for jeg gjorde. Jeg vejer 86,5, og det er bare super, for jeg har levet SÅ usundt i 1½ måned!!!
Så nu tror jeg godt jeg kan holde mig fra den i en måned.
Min første dag er gået nogenlunde - ikke til UG, men jeg er i gang.
Så nu tror jeg godt jeg kan holde mig fra den i en måned.
Min første dag er gået nogenlunde - ikke til UG, men jeg er i gang.
18 år2. maj 2006 kl. 09:33
Muldebeerg
re: re: Start igen
Hej Tangplante!
Dejligt at vægten var lavere end du regnede med..Det gi'r lige lidt ekstra motivation til at gi' den en skalle, ikke sandt...*ss*
Knus fra Mulde
Dejligt at vægten var lavere end du regnede med..Det gi'r lige lidt ekstra motivation til at gi' den en skalle, ikke sandt...*ss*
Knus fra Mulde
18 år3. maj 2006 kl. 01:17
Og da min motivation er god i dag, turde jeg ikke stå på vægten, men jeg vejer nok 87-88 kg, tror jeg.
I dag er det d. 1. maj, og jeg går i gang igen. Jeg er supermotiveret, og har køleskabet fyldt op med frugt.
Det er en kritisk periode, for jeg har læseferie og jeg ved, at når jeg går hjemme hele dagen bruger jeg mad som motivation eller overspringshandling.
Men det skal være slut.
Jeg pønser lidt på først at veje mig d. 1. juni... Der har jeg fået sommerferie, der er gået en måned, og mit vægttab går så langsomt, når jeg ikke kan dyrke motion. Det er spændende om jeg kan holde mig fra den!!
God slankeuge :-)